Kenali Keperibadian Anda Melalui Bentuk Pusat

Omphalomancy adalah kajian bentuk pusat dan digunakan untuk memprediksi keperibadian seseorang, berdasarkan bentuk pusat anda.

Walaupun ia mungkin terdengar agak kebodohan, hakikatnya ialah bentuk, warna, protuberans dan lain-lain pusat yang mendedahkan banyak tentang kesihatan anda, badan anda dan hasilnya, keperibadian anda.

Di sini, kami mempunyai bentuk pusat yang berbeza dan kami mendedahkan apa yang mereka katakan tentang keperibadian anda.

#1 Bulat

Belly button yang bulat dan mendalam adalah menunjukkan keperibadian yang optimistik.

Jika anda mempunyai pusat bulat maka anda adalah jenis orang yang akan melihat awan gelap dan menunjuk titik garis perak di dalamnya.

Anda adalah jenis orang yang akan terluka dan keluar tersenyum kerana anda belajar sesuatu daripadanya. Faktanya adalah anda baik dalam menyampaikan fikiran anda dan itu menjadikan semua hubungan anda sihat dan interaktif. Tambahan pula, keyakinan anda dikongsikan dengan orang lain dan tidak ada sesiapa yang tidak akan suka berada di sekeliling seseorang yang boleh membuat mereka melihat sesuatu harapan. Nasib adalah sesuatu yang tidak mungkin anda miliki, tetapi anda mengimbanginya dengan sifat bahagia anda.

#2 Besar

Pusat yang besar dan mendalam adalah tanda personaliti yang murah hati. Sekiranya anda mempunyai belly button ini maka anda adalah jenis orang yang keagungannya tidak mengenal batas.

Anda adalah jenis orang yang mungkin menderita secara peribadi tetapi tidak pernah membiarkannya mempengaruhi orang yang dekat dengan anda. Anda cemerlang dalam pengurusan manusia kerana anda baik dengan orang dan dengan usia, anda akan berkembang lebih bijak kerana pengalaman yang berbeza-beza dalam hidup anda. Cuma satu masalah yang akan muncul ialah anda mungkin meragui keperluan untuk tidak mementingkan diri sendiri di dunia yang egois, tetapi apabila anda bergerak melepasinya anda akan menyedari bahawa satu-satunya orang yang patut anda menjadi adalah diri anda sendiri.

#3 Cetek

Butang perut yang kecil dan cetek adalah menunjukkan dimensi yang lebih gelap dalam keperibadian anda. Jika ini adalah butang perut yang anda miliki, maka anda adalah jenis orang yang baik dalam menjaga rahsia. Anda adalah orang yang memahami sisi gelap orang dan seseorang yang telah melalui banyak dan telah menjadi tidak mudah mempercayai semua kecuali mereka yang sangat dekat dengan anda.

Anda mungkin misterius sendiri memandangkan perkara yang anda lihat dan jenis orang yang anda alami, menjadikan anda sedikit skeptikal tetapi atas alasan yang baik.

#4 Menonjol

Pusat yang menonjol menunjukkan keperibadian yang kuat. Anda adalah jenis orang yang mungkin kelihatan degil, tetapi hakikatnya adalah anda percaya bahawa anda berpegang teguh dengan pendapat anda yang anda datang selepas pertimbangan yang teliti.

Anda juga suka berada di pusat perhatian (walaupun anda tidak boleh mengakuinya), kerana anda tahu nilai sebenar anda dan seperti yang menjadi pusat perhatian untuk diri anda yang sebenar.

Cinta adalah satu masalah untuk anda, kerana akan mengambil sedikit masa sebelum anda mencari seseorang untuk menandingi keupayaan anda, tetapi apabila anda menemukannya, ia akan berlangsung.

#5 Keatas

Besar, mendalam dan ke atas adalah bentuk pusat ideal dan menandakan kelahiran (relatif) sihat dan dengan itu minda yang sihat. Kualiti utama yang menentukan anda adalah keriangan, bertenaga dan aktif.

Anda adalah orang yang didorong secara dalaman dan bermotivasi semata-mata. Semangat anda berjangkit dan tidak ramai yang tahu ini, tetapi anda membawa matlamat rahsia di dalam hati anda yang anda ingin tunaikan dalam kehidupan. Semua yang anda lakukan akan memandu anda ke arah matlamat ini dan ia mungkin mengambil masa, tetapi anda akan mencapainya.

#6 Kebawah

 

Sebaliknya berlawanan dengan pusat ke atas, pusat ke bawah menunjukkan petunjuk tahap tenaga yang lebih rendah. Walau bagaimanapun, ini hanya fizikal. Anda adalah jenis orang yang mungkin tidak suka bekerja terlalu banyak secara manual, tetapi akan berjaya dalam permainan otak.

Anda adalah jenis orang yang boleh dipanggil orang malas, tetapi mereka juga menghargai kecerdasan anda pada masa yang sama. Orang yang malas mencari cara yang lebih baik untuk melakukan perkara yang sama … garis ini sangat sesuai untuk anda. Oleh itu, senangkan diri, tenangkan semula otak dan teruskan kerja anda.

#7 Bujur

Pusat berbentuk oval dikaitkan dengan hiperaktif dan kepekaan tambahan. Jika ini adalah bentuk butang perut anda, maka anda adalah jenis orang yang gelisah dan sentiasa memerlukan sesuatu untuk dilakukan.

Anda bosan dengan mudah dan sentiasa mencari sesuatu yang baru. Oleh itu, keingintahuan mendorong anda dengan kuat dan anda sentiasa perlu tahu sesuatu yang baru.

Sebaliknya, anda juga agak sensitif. Anda merasakan perkara-perkara yang mendalam dan anda mungkin terluka dengan mudah, tetapi anda tidak akan mendedahkannya dan akan menderita dalam diam.

Ini adalah sesuatu yang anda perlukan untuk membaikpulij tetapi rasa ingin tahu anda akan sentiasa menarik anda keluar dari malam yang gelap.

#8 Luas

Pusat lebar dikaitkan dengan orang-orang yang mempunyai kecenderungan untuk sentiasa berjaga-jaga. Jika ini adalah bentuk butang perut anda, maka anda adalah jenis orang yang tidak mempercayai orang dengan mudah. Sebaliknya, orang yang anda biarkan dalam kehidupan peribadi anda, bermakna dunia kepada anda.

Anda akan melindungi mereka dengan keganasan harimau yang cedera dan boleh memberikan mereka semua yang anda ada. Kesetiaan dan kepercayaan adalah pemacu utama keperibadian anda dan sikap anda terhadap seseorang ditentukan sepenuhnya dengan cara mereka memperlakukan anda.

Berikan seperti yang anda dapatkan adalah prinsip yang adil dan anda merangkumi sepenuhnya.

#9 Terbalik

Ini agak jarang, tetapi jika ini adalah bentuk pusat anda, maka anda adalah salah satu daripada orang-orang yang tinggal di belakang tabir dan melakukan semua kerja. Anda bukan orang yang mencari kemasyhuran atau kemuliaan kerana anda menyedari kekuatan anda.

Anda tinggal kembali, lakukan perkara anda, cemerlang pada apa yang anda lakukan dan jayakan kejayaan anda kepada diri sendiri. Kejayaan adalah sesuatu yang sangat peribadi kepada anda dan kebahagiaan anda, yang kedua-duanya akan anda dapati banyak tetapi tetap hangat dan dekat dengan hati anda. Anda adalah jenis orang yang tidak diketahui tetapi anda adalah seseorang yang akan menjejaskan (positif) kehidupan orang ramai melalui keperibadian sebenar anda, dan mungkin itulah yang benar-benar penting.