Tak Berden dam Cuma Sedih’ – Pakcik Yahya Jelaskan Punca Dia Dise rang Lan Pet Pet

Semalam viral video seorang artis lelaki berten gkar dan menum buk pengawal keselamatan di Acacia Park Desa Jati Nilai Negeri Sembilan. Berikutan itu, pengawal keselamatan berumur 70 tahun itu ced era di muka dan pinggang.

Menerusi Harian Metro, pengawal keselamatan yang dikenali sebagai Yahya Manaf tidak menyimpan sebarang den dam namun sedih.

Penjelasan perkara sebenar

Menjelaskan perkara sebenar yang berlaku, Yahya memberitahu kereta Proton Perdana yang dipandu artis berkenaan mengekori rapat kereta penduduk dan melulu masuk ke kawasan perumahan tanpa izin.

Saya pelik dengan tindakan lelaki itu lalu menunggang motosikal mengekorinya bertujuan memintanya membuat pendaftaran terlebih dulu. Namun, sebaik tiba di depan sebuah rumah, saya lihat dia sedang bertengkar dengan penghuni itu dan beredar.

Saya mengekori semula keretanya dan dia berhenti di depan palang yang bertutup. Dia mem arahi supaya membuka palang itu dan men endang motosikal saya.

Bertindak

Saya cuba memberi penjelasan, tetapi dia menum buk muka saya tiga kali dan menen dang pinggang. Dia kemudian ambil batu memba lingnya ke arah saya namun saya sempat mengelak dan mengenai kerusi.

Menurut Yahya Manaf, berikutan kejadian dia cedera akibat ditumbuk, ditendang dan dibaling batu oleh pelawak terkenal tersebut.

 

 

Sumber: Harian Metro

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: apakes