Tiada vsaha damai dari Sharnaaz sepanjang setahun hidup berasiingan

ISTERI kepada aktor Sharnaaz Ahmad ,Noor Nabila mende dahkan tiada sebarang us4ha untuk berdamai yang dibuat Sharnaaz selama setahun mereka tinggal ber4singan.

Atas sebab itu dia sudah t4war hati serta membuat keputusan untuk tidak lagi menervskan perkahwinan mereka.

“Perkara ini akan menjadi mudah kalau Sharnaaz mel4fazkan c3rai tapi dengan proses begini memang ia akan bermasaalah,” ujar Nabila.

“Sharnaaz pun tiada vsaha untuk berdamai dan saya pun memang tak mahu perkahwinan ini diteruskan, jadi saya kira kedua-dua belah pihak sepatutnya faham yang masing-masing ada kehidupan sendiri dan kena m0ve f0rward.

“Dia pun dah jalankan kehidupan dia setahun tanpa isteri dan begitu juga dengan saya. Tapi kita ada anak, jadi tak perlulah kita panjangkan. Lebih baik kita m0ve 0n dan berbaik-baik untuk besarkan anak kita tanpa rasa dend4m atau mar4h.

Noor Nabila diwakili peguam syaarie Datuk Zainul Rijal Abu Bakar.

“Adakah Sharnaaz nak selamatkan perkahwinan ini dan apa vsaha yang dah dibuat untuk itu? Selama setahun saya tak dapat apa-apa (vsaha) dan saya memang tidak mahu teruskan sebab saya dah twar hati,” ujarnya kepada mStar.

Pasangan itu berkahwin pada 31 Mac 2017 di sebuah hotel di Petaling Jaya, Selangor dan hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Jebat Jayden yang kini berusia setahun.

Dalam pada itu, Mahkmah Rendah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur menetapkan 27 Februari depan untuk pelantikan hakam baru bagi k3s pasangan itu.

H4kim Syarie, Ahmad Muttaqi Ismail membuat keputusan untuk mengguugurkan hakam sedia ada selepas kedua-dua hakam yang dilantik itu g4gal mencapai kes3pakatan dalam pr0siding yang dibuat secara tertutup selama 15 minit pada Khamis.

Pengguuguran itu dibuat mengikut Seksyen 48 4kta Vndang-Vndang Keluarga Islam (Wilayah Persekutuan) 1984 selepas mendapati lap0ran pr0siding itu terdapat elemen syiqaq (perk3lahian) yang tidak bersetuiju tentang perc3raian.

 

Perbicaraan kes nvsyuz difailkan Sharnaaz terhadap Nabila juga akan disebut pada tarikh sama.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: mStar