Ada perkara yang buatkan Elly tersentvh dengan kedatangan Akim Ahmad di majlis persandingannya

Masih lagi corat-coret sekitar majlis persandingan pelakon dan pengacara Elly Mazlein.

Menurut penyanyi Bakawali ini, Akim sepatutnya  mengadakan persembahan di majlis pernikahannya yang berlangsung pada Sabtu lepas. 

“Thank you Akim Ahmad. Ada cerita sebenarnya.. Sangat ters3ntuh bila tiba-tiba nampak Akim datang.. Masa tu tetamu dah balik .. Suami dan kakak Lina tengah buat photoshoot.

“Sebenarnya Akim antara yang buat persembahan di malam nikah kami dan kebetulan pula hari yang sama Akim terlibat dengan showcase AJL.

“Kata kakak Lina dekat Stacy, ‘Tak apa love.. Teruskan ke showcase AJL sebab AJL adalah tugasan.. Doakan kebahagiaan buat Kakak lina dan suami dari jauh pun dah cukup memadai.’

“Dan tiba-tiba ternampak kelibat Akim dalam dewan dari jauh.. Berjalan terus ke pentas dengan keadaan yang masih berpeluh.. Rasa nak gvgur air mata tengok kesungguhan Akim untuk mem3nuhi janjinya,” coret wanita yang mesra disapa dengan nama Kak Lina ini.

Tambah Elly lagi, majlis pernikahannya berlangsung pada tarikh yang sama Akim meraikan sambutan hari lahir.

“Kami bersalaman dan ambil gambar. Akim ucapkan tahniah buat suami dan kepom.. Kakak Lina pula, nyanyi lagu Happy Birthday buat Akim… Kalau nak tau birthday Akim sama date dengan date wedding Kakak Lina.

“Selesai bersalam dan akhir sekali Akim hulurkan hadiah sampul putih buat kami.. Buat susah-susah je Akim.. Apa-apapun suami dan Kakak Lina doakan semoga Allah permudahkan urvsanmu Akim,” tulisnya.

Tambah Elly, Akim dan isteri, penyanyi Stacy merupakan pasangan selebriti yang berbvdi bahasa dan mengh0rmati orang lain.

“Cuma nak bagi tau, Akim dan Stacy sangat baik.. Berbudi bahasa, h0rmat orang apabila berbicara.. M0ga kebahagiaan milik kamu berdua dan family.. Untung mengenali kamu berdua..

“Jaga diri @akimahmad @stacyanam Insya-Allah kita jumpa nanti.. Kakak sayang kamu berdua dik,” tulis Elly lagi.

Elly selamat bergelar isteri kepada seorang guru, Mohammad Azlan pada 18 Januari lalu di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra, Kuala Lumpur.
 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: gempak