Kenal di Ggar Vaganza, B4d Indigo nikah Ashira Mac ini

Jodoh itu rahs1a Allah. Siapa sangka perkenalan sigkat ketika menyertai pr0gram real1ti Geg4r Vaganza musim ketujuh (GV7), Ashira Aziz dan B4d daripada kumpulan Indigo dilamvn cinta dan bercadang untuk bernikah pada Mac depan.

Ashira berkata, dia terbuka hati menerima B4d dalam dirinya kerana melihat keikhlasan dan kebranian yang dit0njolkan oleh lelaki itu.

“Perkenalan kami bermula semasa sesi penggambaran pr0mosi GV7 beberapa bulan lalu.

“Dia (B4d) seorang yang brani dan gentleman. Masa mula berkawan, dia sudah b3rani berjumpa dengan bapa saya,” kata penyanyi yang popular menerusi lagu Di 0mbak R3sah itu.

Ashira atau nama sebenar­nya, Sharifah Nur Ashira Syed Abdul Aziz, 36, memberitahu, hubugan cintanya dengan lelaki berusia 46 tahun itu telah pun diketahui dan mendapat r3stu keluarga kedua-dua belah pihak.

Sementara itu, B4d atau nama sebenarnya, B4drul Izhan Yeop Abdullah yang ditemui ketika menemani Ashira berkata, pada awalnya dia tidak mengenali Ashira secara terper1nci.

“Ketika kali pertama bertemunya, (Ashira) saya terus mencari maklumat me­ngenainya di int3rnet. Jujur saya katakan saya tidak kenal siapa Ashira (sebelum ini),” kata B4d.

Menurut B4d lagi, selepas berkenalan dan bertukar nombor telefon, Ashira mengirim mesej kepadanya untuk bertanyakan tentang lagu Sehi-dup Sema-ti nyanyian Indigo.

“Sejak dari itu, kami berhubung setiap hari sebelum hati terpavt,” kata duda kepada sepasang cahaya mata tersebut.

Kata B4d lagi, dia berniat untuk memperisterikan Ashira dengan segera, lebih-lebih lagi selepas kerajaan Sela­ngor membuat pengmuman membolehkan pasangan untuk bernikah secara dalam talian.

 

 

 

 

Sumber:Kosmo