Kecuragan dided4h isteri, Aman Ra enggan k0men

Penyanyi rap yang p0pular dengan lagu Budak Flat, Aman Ra yang didak-wa mempunyai hubungan sul1t dengan seorang wanita seperti dideda-hkan isterinya di Instagram Story memohon diberikan sedikit ruang.

Aman Ra yang diwakili pegawai perhubungannya, Joe Saiful berkata, buat masa ini dia belum dapat memberikan sebarang komen terhadap segala pendedahan yang dibuat wanita berkenaan sejak semalam.

“Buat masa ini Aman Ra belum boleh memberikan sebarang k0men berhubung isu yang sedang tvlar. Namun dia akan berkongsi kenyataan rasmi secepat mungkin. Dia juga memohon sedikit ruang kerana masa-lah yang berlaku ini adalah sesuatu yang besar serta membabitkan isu peribadi,” katanya.

Terdahulu seorang wanita dipercayai isteri kepada penyanyi rap itu tampil membuat pende-dahan suaminya cvrang dengan wanita lain.

Menerusi beberapa hantaran di Instagram Story, wanita terbabit mendak-wa rumah tangga mereka mula berant-akan selepas dia mengetahui kecurngan suaminya.

Malah, dia juga mendak-wa sudah mengh4lau suaminya dari rumah kerana tidak tahan dengan penipvan yang dilakukan penyanyi itu selama ini.

Tambah menyedihkan wanita itu mengatakab bahawa Ann Ra sudah empat kali melafazkan ce-rai terhadapnya sebelum ini selain tergam+ak menigalkan keluarga yang sedang s4kit demi menjaga teman wanitanya.

Sehingga kini, wanita terbabit tidak mendeda-hkan identiti wanita yang didak-wa menjalin hubungan suliit dengan suaminya.

Sementara itu, cubaan untuk menghubungi wanita berkenaan dengan menghantar mesej di ruangan mesej peribadi (DM) di Instagram tidak mendapat sebarang respon.

 

 

 

 

 

 

Sumber:HM