Selepas Harris-Intan, kini giliran Muaz Fitri bakal nikah kekasih jarak umur 15 tahun

Pelakon drama Takdir Yang Tertulis, Muaz Fitri, 30, masih mencari tarikh sesuai untuk mena-matkan zaman bujang bersama kekasih yang juga pengurusnya, Qaseh Anita, 45.

Walaupun jarak usia mereka 15 tahun, ia tidak menghal-ang keikhlasan Muaz yang kini cukup dikenali dengan watak Hakim dalam drama berkenaan untuk memperisterikan Qaseh.

Menurut Muaz, mereka sudah lama bercinta dan bercadang untuk berkahwin pada tahun lalu.

Bagaimanapun rancangan itu terpaksa ditvnda kerana Per1ntah Kaw-alan Pergerakan (PKP) ditambah pula masing-masing sibuk dengan kerjaya.

“Qaseh kini sibuk dengan urusan syarikat pr0duksinya, manakala saya menjalankan pern1agaan menjval baju bersama rakan kongsi, Bella. Buat masa ini kami masih mencari tarikh untuk pernikahan itu,” katanya.

Menurut Muaz atau nama sebenarnya Muaz Aidil Fitri Maslan, dalam situasi sekarang, mereka merancag melakukan majlis akad nikah sahaja dahulu.

Berbicara mengenai watak Hakim lakonannya, Muaz berkata, ia watak antag0nis yang agak menarik.

Katanya, disebabkan Hakim itu, dia menerima pelbagai keca-man hebat daripada wargnet yang men0nton drama p0pular itu.

“Saya tak terk1lan dan ger4m pun apabila dikec4am tervk. Cuma, tak sangka watak Hakim yang j4hat itu menjadi dan membuatkan pen0nton m4rah. Terima kasih kerana terima lakonan saya,” katanya lagi.

 

 

 

 

Sumber:HM