Genap setahun kehilgan Abam, Fad(Bocey) imbas memori t-shirt biru Allahy4rham

Hari ini genap setahun pelawak Abam meniggal dunia, namun bagi anggota kumpulan Bocey iaitu Fad mengakui perasaan rindu terhadap sahabat baiknya itu masih menebal dalam diri.

Fad atau nama sebenar Fadzlie Mohd Nizam, 30, berkata setiap hari dia teringatkan gur4uan dan kenagan indah ketika bersama Allahyarham.

Malah Fad juga masih lagi menyimpan salah satu baju milik arwah yang menjadi kenangan antara mereka.

“Genap setahun kau tiggalkan kami, rindu ini tak pernah berubah, doa aku sentiasa ada untuk kau. Sayang ini terus mekar sampai bila-bila.

“Setiap hari terngiang-ngiang suara gelak kau, suara kau bercakap.

“Hati ini hanya rindu… ini antara baju yang selalu kau pakai dulu, bila kau pakai baju ni dulu aku selalu bahan kau kan? Terus bahagia di dunia abadi sahabat. Al-Fatihah untuk Allahyarham Syed Umar Mokhtar,” luah Fad menerusi Instagram pada Rabu.

Pada 10 Februari tahun lalu, Abam atau nama sebenar Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan, 32, meniggal dunia di kediamannya di Gombak, Selangor selepas dua hari mengalami dem4m panas.

Allahyarham meniggalkan seorang isteri, Nor Hidayah dan seorang anak lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey yang kini berusia dua tahun.

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:mstar