Jehan Misk1n dikurniakan cahaya mata sulung selepas tujuh tahun

Penan.tian Jehan Miskiin selama tujuh tahun berak hir apabila dia  berkogsi berita gembira yang isterinya iaitu Julie Camelia Rhee selamat melah irkan byi lelaki mereka pada Sabtu lalu.

Perkara itu dik0ngsikan Jehan di laman s0sial dengan memvat naik foto bersama cahaya mata pertamanya yang diberi nama Axel Nova Rhee bin Jehan.

Menurut pelakon berusia 41 tahun itu, kelahiiran putera sulungnya pada tengah malam hari ke sembilan samb utan Tahun Baru Cina diiriingi letvpan bunga apii.

“Selamat datang ke dunia anak lelaki saya, Axel Nova Rhee Jehan, nama pertama saya. Lahiir pada tengah malam hari ke-9 sambutan Tahun Baru Cina dengan letvpan bunga apii, awak benar-benar keajaiiban, ” tulis Jehan.

Sebelum ini, Julie Camelia Rhee yang merupakan warganegara Korea mengak ui tervja dan tidak pernah membayagkan dirinya hamiil selepas tujuh tahun mendirikan rumah tangga dengan aktor itu.

“Sesuatu yang tidak pernah saya bayagkan datang dalam dunia kecil kami, yang akan buat segalanya-galanya bervbah. Kami akan bergelar ibu bapa!

“Saya dapat bayagkan yang perjalanan ini akan menjadi sesuatu hal yang mengu jakan,” katanya menerusi satu p0sting di Instagram miliknya pada September tahun lalu.

Pelakon yang pernah popular menerusi drama siri Manjal4ra itu mendirikan rumah tangga dengan Julie pada Mei 2013.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: mstar