Yusry s4hkan Lisa hamiil anak ketiga

Semalam, pelak0n dan pengar.ah Datuk Yusry Abd Halim ,atau lebih dikenali dengan nama Yusry KRU ada memvatnaik gambarnya bersama isteri tercinta,Datin Lisa Surihani sempe.na ulagtahun kesembilan perkahwiinan mereka.

Ucap Yusry, “Selamat ulag tahun perkahwiinan, sayang. Sembilan tahun berla.lu, saya masih rasa diri ini sebagai lelaki paling beruntug.

“Saya masih mengagvmi dirimu termasuk apa sahaja yang awak cakap dan lakvkan. Selalu jadi yang terbaik, penyayag, mencintai dan salig meny0kong. Anak-anak kita sangat beruntug memiliki awak sebagai seorang ibu. Alhamdulillah,” tulisnya.

Perk0ngsian bahagia pasangan itu turut dihvjani dengan ucapan dan d0a daripada rakan selebriiti serta peminat yang mend0akan kebahagiaan rumah tangga mereka.

Bagaimanapun, Lisa yang menyarug pakaian seperti jubah dalam gambar berkenaan telah mencu.ri perha.tian netiz.en apabila bahagian pervtnya kelihatan seperti dia sedang berba.dan dua.

Akhirnya pers0alan terjaw.ab apabila kurang dari 24 jam dari entri sebelumnya, Yusry memvatnaik satu lagi entri  mengesa.hkan isteri kesayangannya itu sememangnya sedang h4mil zuriiat ketiga mereka.

Bagaimanapun, anggota kumpulan trio KRU itu tidak mende-dahkan usia kandugan Lisa.

Untuk rek0d, Yusry dan Lisa  mendirikan rumah tangga pada 23 Februari 2012 dikvrniakan dua orang anak iaitu Yahaira Leanne, 6, Yusof Leonne, 4. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:K0smo