Pesanan Mawar buat bakal isteri Fizo Omar

Bek4s isteri kepada pelakon Fizo Omar, Mawar Karim mendoakan agar bkas suaminya itu supaya bertmu jodoh secepat mungkin.

Perkara itu dijelaskan oleh Mawar dalam hant4rannya di Instagram Story, bagi menjawab pertany4an yang diajvkan pengikutnya berkaitan Fizo.

“Bagi Kak Mawar, tak ma-rah kalau bapa Maryam nak kahwin. Lagi gembira dan cepat-cepat kahwin, lagi bagus. Kita sokong semoga bapa Maryam bertemu jodoh yang sesuai dan sangat sempurna.

“Kak Mawar tak sempurna, serba kekuragan. Kak Mawar sentiasa mendoakan yang terbaik untuk semua,” katanya.

Dalam pada itu,Mawar turut mengingatkan kepada bakal isteri Fizo supaya tidak menggunakan panggilan ‘mummy’ atau ‘mama’ kepada anak tunggal nya, Maryam.

Kepada siapa pun bakal ibu baru Maryam, yang pasti, j4ngan panggil ‘mummy’ atau ‘mama’ sebab panggilan itu khas buat Kak Mawar. Bukan apa, biarlah panggilan itu buat anakanda Maryam seorang sebab dia begitu istimewa,” terang Mawar.

Mawar juga menjelaskan dia tidak mahu lagi mengen ang perkara yang lepas.

“Bagi Kak Mawar dan bapa Maryam, benda yang lepas tidak perlu lagi diken4ng. Masing-masing ada kehidupan dan pilihan sendiri. Tidak perlu menja.ja benda yang lepas,” katanya.

Mawar dan Fizo sebelum ini berkahwin pada November 2013 dan dikurniakan cahaya mata, Wan Maryam yang kini berusia empat tahun. Pasangan itu berpiasah pada Julai 2019.

 

 

 

 

 

Sumber:HM