‘Lailer’ dinasihat d0ktor suruh berehat. Ini puncanya

Ak1bat kelet1han terl4mpau dek jadual penggambaran dan rakaman yang padat Pelakon dan penyampai radio, Riena Diana hampir pegsan di rumahnya baru-baru ini.

Riena yang cukup popular dengan watak Lailer dalam drama Kampung People berkata, dia terpaksa dibawa ke klinik untuk mendapatkan raw-atan dih3drasi selepas tidak mampu berdiri dan terl4mpau let1h.

“Tak pensan pun, cuma saya dibawa ke klin1k selepas rara seperti mahu p1tam. Doktor suruh saya berehat. Saya kekuragan air dalam badan dan terl4mpau p3nat kerana kerja.

“Saya dibenarkan cuti sehari oleh stesen radio Hot Fm dan produksi drama Kisah Cinta Rumi. Esok saya akan kembali bertugas seperti biasa. Kena rehat betul-betul,” katanya lagi.

“Saya bangun tidur pukul 4.30 pagi dan usai di konti radio, perlu berg3gas ke set penggambaran pula. Hujung minggu saya bertugas sebagai pengacara program realiti. Memang kerja back to back.

“Tetapi sekarang saya belajar untuk menyusun sebaik mungkin jadual. Saya tidak mahu menyusahkan mana-mana produksi,” katanya.

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:UTusan