Jawapan padu Fazura ketika ditanya mengenai Instagram anak

Pelakon popular Nur Fazura, 38, tidak akan menjadikan anak perempuannya, Nur Fatima Aisya sebagai t4rikan ‘content’ di media s0sial hanya untuk men4rik pengikut dan mengejar ‘likes’ orang ramai.

Nur Fazura atau mesra disapa Faz berkata, disebabkan itulah, dia dan suami,pelakon Fattah Amin tidak akan membuat akaun Instagram khas untuk b4yi mereka.

Menurut Fazura lagi, ramai peminat yang meminta dia dan suami membuat video megenai Fatima, namun mereka selesa untuk berkogsi serba sedikit video Fatima di Instagram keluarga, @fattzuralovelife.

Terdahulu, Fazura muncul menjayakan penggambaran iklan di pusat beli-belah Suria KLCC hari ini, yang menyaksikan dia berganding bersama anaknya buat pertama kali.


Menurut Fazura, ia juga pengalaman pertama dia membawa anaknya berkunjung ke pusat beli-belah kerana selama ini Fatima hanya berada di rumah.

“Ketika situasi p4ndemik Covid-19 ini, saya memang paran0id nak bawa Fatima keluar bersiar-siar. Jadi, banyak masa kami di rumah saja.

“Apapun, hari ini Fatima nampaknya sangat teruja dibawa keluar dan dia tidak mer4gam langsung. Dia gembira dan selama enam bulan ini pun sangat senang untuk menguruskannya.

“Kehadiran Fatima melengkapkan keluarga saya dan Fattah. Kami sangat bahagia, tapi masa bergerak agak pantas dan sekejap saja, Fatima sudah berusia enam bulan,” katanya.

Fazura berkata, Fatima kini adalah keutamaan dalam kehidupan dia dan suami.

Menurutnya, jika dia mahu menerima tawaran berlakon sekalipun dia akan memastikan jadual kerjannya tidak menggaggu masa dia bersama dengan Fatima.

Mengulas mengenai Fatima yang semakin popular selepas kali pertama dideda4hkan fotonya pada 1 Januari lalu di Instagram, Fazura berkata, kebanyakan orang Malaysia memang sukakan bayi.

Apatah lagi, aktiviti Fatima jarag did3dahkan di media s0sial dan mungkin sebab itu dia menjadi tar1kan perhatian.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:BH