Datuk Siti Nurhaliza selamat bersalin bayi lelaki

Penyanyi tersohor tanah air, Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin selamat melah1rkan anak keduanya,seorang bayi lelaki di sebuah pusat perub4tan di Selangor pada jam 6.21 pagi tadi.

Menerusi satu kenyataan dalam Instagram rasminya, pihak pengurvsan Siti Nurhaliza memaklvmkan bayi seberat 3.84 kilogram itu dilahirkan menerusi kaed4h pembed4han.

“Siti dan bayi dalam keadaan baik dan sihat.

“Suami beliau, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa melahirkan rasa syukur kerana isteri tercinta selamat melah1rkan bayi kedua mereka.

“Apa yang penting bagi Khalid adalah ibu dan anak berada dalam keadaan sih4t, stabil dan proses melah1rkan berjalan lancar,” katanya.

Menerusi hantaran di Instagramnya, Siti Nurhaliza turut berkogsikan klip video yang memaparkan detik-detik manis sebelum melah1rkan anak keduanya itu.

Lebih istimewa video tersebut turut menampilkan lagu dicipta khas Siti Nurhaliza untuk cahaya mata keduanya itu berjudul “Anakanda”.

Dalam pada itu, Siti dan suaminya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak d0ktor dan jurur4wat  yang menjalankan tanggugjawab dan khidmat terbaik sepanjang pr0ses Siti melah1rkan.

“Kelah1ran anak kedua pada bulan Ramadan penuh keberk4tan ini diharapkan akan mengurniakan limp4han rezeki serta rahmat Allah SWT,” ujarnya.

Terdahulu, Siti mengakvi keham1lan kwli ini agak mencab4r kerana dia sering kepen4tan.

Bahkan, jelas penyanyi itu lagi, em0sinya juga mudah tersentvh lebih-lebih lagi ketika membaca hantaran-h4ntaran di media s0sial yang menceritakan soal kemanusi4an.

 

 

 

 

 

Sumber:Awani