Giliran majlis tahnik Datuk Siti Nurhaliza disi4sat

Selepas majlis pernikahan pengacara dan pelakon Neelofa disi4sat, kini p0lis membuka kertas si4satan terhadap penganjuran majlis tahnik anak penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin yang did4kwa melaggar prosedur operasi standard (SOP) PKPB.

Ketua P0lis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Farouk Esha berkata, sias4tan dijalankan susulan satu lap0ran p0lis dibuat berkaitan perkara tersebut.

Katanya, setakat ini pihaknya telah mengenal pasti penganjur majlis dan mereka turut dipanggil untuk diambil keterangan.

“Ini susulan satu artikel berkaitan ketidakpvasan hati net1zen dalam satu majlis yang mend4kwa berlaku pelaggaran SOP serta beberapa gambar di dalam artikel tersebut menunjukkan kehadiran beberapa orang kenamaan (VVIP) dan penceramah agama terkenal ke majlis tersebut.

“Artikel tersebut juga menyatakan bahawa VVIP dan penceramah jemputan telah hadir ke majlis t4npa kelulusan dari pihak p0lis untuk merent4s negeri di atas al4san mereka tiggal di luar kawasan,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Sebelum ini, rata-rata net1zen melvahkan rasa ketidakpuashat1an mereka apabila terdapat individu terkenal yang menetap di luar dari kawasan Selangor mahupun Kuala Lumpur did4kwa merent4s negeri untuk hadir ke majlis tahnik penyanyi ters0hor negara itu.

 

 

 

 

 

 

Sumber:UM