Noor Nabila sil4p percaturan, video perhimpunan keluarga kini tvlar di media s0sial

Belum pun reda isu rent4s negeri dan karpet, keluarga pelakon dan usahawan p0pular, Neelofa sekali lagi menimbulkan kem4rahan netizen apabila did4kwa melaggar prosedur operasi standard (SOP) Aidilfitri yang ditetapkan kerajaan.

Terbaharu, sebuah video yang dimvat naik kakak Neelofa, Noor Nabila tul4r dalam laman Twitter selepas dirakam dan dikogsi netizen sejak tengah hari tadi.

Video berdurasi 27 saat itu jelas menunjukkan ahli keluarga Neelofa berkumpul pada pagi Syawal dan sedang bersalaman meminta maaf antara satu sama lain.

Bagaimanapun, seperti yang dilap0r oleh Kosm0 Online, video berkenaan telahpun dipadam Noor Nabila dalam Instagramnya.

“1 Syawal yang penuh mulia,” tulis Noor Nabila sebagai kapsyen.

Menjegah ke laman Twitter pula, rata-rata netizen meniggalkan k0men berb4ur kemar4han dan tidak puas hati selain mempertik4ikan tind4kan keluarga selebriti itu.

“Wah seronoknya. Betul-betul kebal geng ni.

“Meriahnya. Kita nak jumpa keluarga yang dekat pon takvt. Puak-puak ni siap boleh civm mulut dan laga-laga pipi lagi. Demo (mereka) semua mari dari kayangan ke,” luah netizen.

Terdahulu, kerajaan memutvskan sebarang aktiviti kunjung-mengunjung pada Hari Raya Aidilfitri sepanjang Perintah Kawa-lan Pergerakan (PKP) tidak dibenarkan.

 

 

 

 

Sumber:K0smo