Tak tahu aksi solat dirakam dalam diam dan dapat lebih 200ribu tont0nan, ini resp0n mengejvtkan Fattah Amin

Tind4kan salah seorang peserta program real1ti Sukses 4.0, Hafiz Nassir merakam detik pelakon popular Fattah Amin sedang mendirikan solat secara diam-diam menjadi tvlar di laman s0sial dan mendapat pelbagai reaksi daripada netiz3n.

Video yang dimvat naik Hafiz di aplikasi TikTok miliknya semalam meraih lebih 238,000 tontonan dan 23,000 tanda suka.

Hafiz yang juga seorang usahawan kagum dengan Fattah yang dilihat tidak pernah melupakan kewajipannya itu.

“Tabik dekat Fattah. Tak pernah tiggal solat di set penggambaran. Dah lama saya perhati,” tulisnya. Melalui video yang dikogsikan, rata-rata pihak memuji cara didikan ibu bapa Fattah yang dilihat sangat mementingkan ajaran agama.

Ada juga mengatakan, walaupun Fattah sibuk dengan urusan kerja ia bukan al4san untuk kita tidak menunaikan solat.

Lebih mengvjakan, ada juga k0men yang mengatakan isteri Fattah iaitu pelakon Nur Fazura adalah wanita bertuah kerana dapat memiliki Fattah sebagai suaminya yang dilihat boleh membimbig keluarga ke arah kebaikan.

Walaupun dihujani pelbagai k0men positif, perkogsian terbabit turut menerima kec4man, malah ada juga yang tidak bersetuju dengan perkongsian video terbabit kerana solat adalah wajib bagi umat Islam.

Sementara itu, Fattah ketika dihubugi berkata, dia tidak tahu-menahu mengenai video yang dirakam salah seorang peserta program itu.

“Tak ada apa yang saya nak k0men. Bagi saya, ia tak perlu diheb4hkan. Mungkin peserta itu merakamkannya untuk tujuan suka-suka.

Saya harap apa yang dikogsikan boleh mendatangkan satu hal yang baik kepada semua,” katanya.

 

 

 

 

 

Sumber:BH