Beratur panjang demi BTSMeal, netizen risau wujud kluster baru!

Francais restoran makanan segera terkenal, McDonald’s buat julug kalinya memperkenalkan set menu edisi terhad, BTS Meal yang merupakan k0laborasi bersama kumpulan penyanyi lelaki Korea popular, BTS.

Malaysia merupakan negara pertama daripada 12 negara Asia yang menjual set khas BTS Meal yang mempunyai 10 keping McNuggets, Kentang saiz sederhana, secawan Coke dengan dua sos pilihan istimewa dari BTS Sweet Chili dan Cajun.

Biarpun hanya sekadar menu dan bungkusan juga tidak menunjukkan wajah ahli kumpulan BTS, namun set menu ini dijual bagai “pisang goreng panas” sehingga aplikasi McDonald’s tidak dapat berfungsi seperti biasa.

Malah beberapa foto yang tvlar turut memperlihatkan peminat sanggup beratur panjang demi mendapatkan set eksklusif tersebut sekaligus menimbulkan kegus4ran orang ramai akan wujudnya kluster BTS/ Cluster BTS.

Seperti yang dilaporkan oleh portal media MVrai.my, rata-rata peminat meluahkan rasa teruja apabila dapat membeli set hidangan tersebut namun dalam masa yang sama turut menasihati peminat yang lain untuk terus mema tuhi SOP yang ditetapkan.

 

 

 

 

 

 

Sumber:Mvrai