Bekas suami Anju dit4han p0lis

Susulan menghantr mesej berunsur ugvtan kepada bekas isterinya,Eilyas Azhar,iaitu bekas suami kepada pelakon Zarina Anjoulie kini dit4han di Ibu Pejabat P0lis Daerah (IPD) Nilai pada Ahad sebelum dibeb4skan dengan jaminan p0lis.

Ia berikutan lap0ran polis yang dibuat oleh Zarina Anjoulie atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul, 34, pada Sabtu.

Zarina membuat lap0ran p0lis selepas mend4kwa menerima pesanan berunsur ugvtan yang bertujuan untuk menga1bkannya di media s0sial.

“Sehubungan itu pada semalam (Ahad), svspek telah hadir ke IPD untuk dirakam percakapan dan dit4han sebelum dibebaskan dengan jaminan p0lis,” katanya lagi.

 

Pada Ahad, Zarina Anjoulie telah memvat naik di Instagram beberapa bukti tagkap layar mesej perbualan yang mana Zarina bertanya sama ada dia perlu membayar Eilyas jika ingin dicer4ikan,sekali gus lelaki itu meletakkan harga bayaran berjumlah RM10,000.

“Inilah apa yang aku kena harungi. Dengan Yas (Eilyas), semuanya duit. Sebab itu, aku saja t4warkan nak pancing dia.

“Tapi, masa dia nak ceraikan aku bukan main letak dalam Instagram Story. Semua ini aku dah bagi kepada polis dan peguam,” tulisnya.

Pada hantaran sama, pelakon dan model itu turut berkogsi lap0ran polis yang dibuat mengenai tindakan Eilyas yang pernah memanjat pagar rumahnya untuk merakam gambar dan videonya dalam keadaan a1b.

Zarina Anjoulie yang lebih mesra dipanggil Anju mendirikan rumah tangga dengan Eilyas pada 17 Julai tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban selepas empat tahun bergelar ibu tuggal.

 

 

 

 

Sumber:SH