Selepas Dr Amalina ,Ben Amir pula keluar kenyataan- “Cuma lelaki yang lemah takut pada wanita yang kuat dan bijak”

Nampaknya isu ini semakin hang4t.
Sejak pagi tadi, kenyataan yang dibuat oleh Prof Dr Muhaya Mohamad telah tvlar berkaitan wanita perlu nampak ‘b0doh-b0doh sikit’ agar segera bertemu jodoh.

Pelbagai respon diterima oleh warganet yang masing-masing dilihat kurang bersetuju dengan kenyataan beliau kerana disifatkan seperti merendahkan martabat wanita termasuklah Dr Amalina Che Bakri. 

Rupanya selain Dr Amalina,  pelakon Ben Amir juga mempunyai pendapatnya sendiri . Dalam perkogsiannya, dia memaklumkan hanya lelaki yang lemah sahaja takut dengan wanita yang kuat.

Pelakon kacak ini juga mengakvi dia tertar1k dengan wanita yang bijak dan boleh menyokongnya menjadi lebih baik serta membawa keluar dari zon yang selesa dalam kehidupan.

Selain itu, Ben Amir juga menasihati supaya para wanita terus mengejar impian mereka dan ‘terbanglah’ setinggi mungkin untuk mencapai cita-cita mereka.

Sehubungan dengan pendapat itu, ramai yang menyokog kenyataan Ben Amir dan merasakan seorang wanita harusnya bebas melakukan apa pun tanpa perlu menunjukkan kelem4han diri kepada seorang lelaki semata-mata untuk ‘ringan jodoh’ .

Tak kurang juga peminat wanita yang ‘terbuai’ dengan balasan video tvlar yang dibuat selebriti berkenaan sehigga ada  yang berseloroh mahu mengajak Ben Amir berkahwin.

Amboi korang ni, mentang-mentang lah Ben ni solo lagi ..

 

 

 

Sumber: malay news