Neelofa sumbang katil elektronik bernilai ratusan ribu ringgit ke Hospital Melaka khas untuk pes4kit Covid19

Pelakon dan usahawan Neelofa telah menyalurkan sumbagan berupa kelengkapan katil untuk H0spital Melaka yang dianggarkan bernilai hampir RM100,000.

Seperti gambar yang tersebar di media tempatan, katil-katil tersebut turut tertera nama Neelofa,sebagai penghargaan untuknya sebagai pemberi sumbagan.

Menurut isteri kepada pendakwah beb4s Haris Ismail ini, sumbangan beliau dianggap kecil berbanding dengan peng0rbanan para petugas barisan hadapan.

“Rasa terpanggil untuk menghulurkan bantuan terutama selepas melihat keadaan h0spital yang semakin ses4k kerana terp4ksa menampug jumlah pes4kit Covid- 19 yang kian ramai.

“Jadi, saya ingin memainkan peranan untuk meringankan beb4n komuniti dan rakyat Malaysia, sekali gus membantu menagani p4ndemik ini.

Saya harap dengan sumbagan yang kecil dan tidak seberapa ini dapat melancarkan proses pemul1han pes4kit Covid-19,” kata pemilik jenama Naelofar itu.

Difahamkan, kesemua katil yang diberikan Neelofa digunakan serta-merta di bahagian zon kuning di hospital berkenaan.

Sementara itu,di laman Facebo0k JABATAN KECEM4SAN & TR4UMA H0SPITAL MELAKA, mereka mengucapkan terima kepada Neelofa atas sumbangan katil elektronik untuk pes4kit Covid 19.

Dalam hantaran itu menulis sumbangan katil elektronik baharu yang di terima ini sedikit sebanyak telah melancarkan perjalanan perawa-tan pes4kit dan memberikan lebih keselesaan kepada pes4kit yang menerima raw4tan di hospital tersebut.

 

 

Sumber:Murai