“Such a looser! Kita berhak pertahan apa yang kita nampak”- Sebelum Lana Nordin, Azza Elite dah bersuara dulu mengenai Tan Sri Hisham

Apabila Lana Nordin melvahkan rasa ketidakpu-ashatian nya terhadap kepimpinan Ketua Pengarah Kesih-atan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah,rupanya sebelum ini pelakon dan penyanyi, Azza Elite pernah membagkitkan isu yang serupa.

Namun begitu, Azza bukanlah mengkr1tik DG Hisham, tetapi sebaliknya  melu-ahkan rasa kece-wa dengan sikap segelintir pihak yang secara terbuka mempertik-aikan cara Ketua Pengarah Kesih-atan tersebut menan-gani p4ndemik Covid-19 yang semakin merun-cing di negara ketika ini.

Menurut Azza, semua pihak tidak seharusnya melupakan jasa dan ker1ngat yang telah pun dicvrahkan oleh Tan Sri Hisham memandangkan beliau merupakan antara individu yang telah pun bertungkus lumus memera-ngi w4bak ini sejak daripada awal lagi.

Tan Sri Hisham berhempas pulas siang malam pagi petang buat kerja. Bro kita semua nampak bro. Kita semua nampak siapa buat kerja siapa yang tak. Tan Sri Noor Hisham and frontliners they try their very best to save everybody.

Kau tak nampak ke ape. Ish awak ni lah, jangan buat statement aneh-aneh sangat wak. Such a looser! Lol 3 kali.
You better shut your mouth!,” tulis Azza di laman Instagramnya minggu lalu.

Dalam pada itu, Azza turut mengigatkan sokongan rakyat Malaysia terhadap kep1mpinan beliau tidak akan pernah terp4dam sampai bila-bila.

“Minta maa-flah sebab kadang-kadang orang macam ni kita kena bagi tahu sebab dia pun tulis kat Twitter kan so kita pun ada hak perta-han kan apa yang kita nampak.

“Kebenaran yang kita nmpk jelas
#fightforfrontliners . 1 Malaysia I ulang 1 Malaysia dengan tan Sri @dghisham,” ujarnya lagi.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut menyatakan pandangan yang sama selain turut mend0akan semoga keadaan negara dapat kembali pulih seperti sedia kala.

“Pel1klah pandai bercakap je. Semua frontliner dah pen4tlah sampai kesih-atan sendiri pun tera-bai. Doa yang baik-baik untuk semua.

“Astagfirullahaladzim. Dr Noor Hisyam dan team frontliners dah buat yang terbaik kot. Ger4m pulak kita dibuatnya.

“Saje lah tu nak buat orang tak suka DG. Tapi too bad. Takda siapa side dia.

“Bagi idea cara untuk meng4tasi masa-lah besar dunia iaitu COVID-19. Jangan pandai c0ndemn je macam tong kosong. Saya salute Tan Sri Noor Hisyam,” antara respon netizen di laman Instagram.

 

 

 

 

 

 

Sumber:MH