Tip Erra Fazira kekal cantik dan awet muda walau usia sudah hampir separuh abad!

Kebanyakan wanita lain yang seusia dengannya sudah mula menampakkan tanda-tanda penuaan, namun bagi bekas Ratu Cantik Malaysia dan primadona filem Melayu ini masih lagi laris sebagai penyanyi, pelakon, pengacara dan duta produk.

Saban hari melihat hantaran Erra Fazira, 47,  di media s0sial, cukup terpersona dengan kecantikannya ditambah lagi dengan sifat keibuan dan keprihatinan beliau terhadap isu semasa.

Biarpun sekadar bersolek tipis, pemilik nama sebenar Fazira Wan Chek ini tetap kelihatan berseri-seri biarpun sekadar bergincu merah. Terpesona betul melihat kejelitaan primadona filem ini.  

“Ku panjatkan syukur ke hadrat Ilahi kerana dipanjangkan usia dan dberi kenikmatan dunia. Semoga dikurniakan kekuatan iman, kesih-atan yang berpanjangan, ketenangan jiwa, petunjuk dan hidayah serta kebahagiaan dunia akh-irat buat semua.

Kasih dan sayang buat Mak yang pernah bersu sah-payah membesarkan anak sulungnya.

Sayang yang mendalam buat seisi keluarga juga peminat-peminat yang banyak mendoakan kesej-ahteraan saya selama ini.

Kepada ahli keluarga, rakan taulan, warga industri hiburan, para peminat filem tempatan, pengikut industri muzik negara dan seluruh warga nusa, InsyaAllah, kita akan berjaya mela-wan vir-us. Dengan semangat kita jaga kita, tentu kita akan berjaya.” 

Instagram: @errafazira

Bagi penduduk di sekitar Lembah Klang, tentu sekali kerap terserempak papan tanda ger-gasi di Lebuh Raya Persekutuan, yang memaparkan wajah Erra Fazira sebagai wajah produk penjagaan rambut Faith Fleur.

Begitulah hebatnya pengaruh Erra Fazira sampai ke saat ini!

Dengan rekod followers Instagram mencapai 3.7 juta, ruang k0men Erra Fazira seringkali dib4njiri k0men serta doa-doa peminat yang menyayanginya.

Jelas betapa kuatnya penga-ruh beliau di jiwa peminat, Erra membuktikan dirinya bukan saja seorang artis yang berbakat besar, malah mesra orangnya dan suka merendah diri.

Selain itu keletah bersama anak gadisnya, Engku Aleesya  juga mencuit hati. Aleesya ni makin besar, makin cantik dan mirip ibu tersayang.

Kata Erra, “There are some things money can’t buy.. Money is numbers and numbers never end. If it takes money to be happy, our search for happiness will never end…”

Mugkin ini r4hsia kecantikan dan awet muda Erra .  Kebahagiaan, hati yang tenang dan penuh sifat positif akan mampu memancarkan pes0na tersendiri. Be happy!

 

Sumber: @errafazira

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: n0na