Selamat bernikah di Janda Baik, bek4s guru ded4h sisi peribadi isteri Fizo Omar

Status pelakon Fizo Omar terjawab apabila pengurus aktor itu mengesa-hkan pelakon berkenaan selamat bergelar suami dalam satu majlis yang diadakan pada pagi Khamis.

Pengurusnya Mimi berkata, majlis diadakan secara tertutup di sebuah lokasi di Bidaisari Resort, Janda Baik, Pahang kira-kira pukul 10 pagi.

“Alhamdulillah pagi semalam (Khamis). Fizo buat majlis secara tertu-tup hanya famili terdekat sahaja yang datang.

Mimi bagaimanapun eggan mende-dahkan identiti isteri kepada pelakon itu kerana mahu memberi peluang kepada Fizo mengumu-mkannya sendiri.

Bagaimanapun hasil risik-risik DTK mendapati isteri Fizo itu dikenali dengan nama Fazeera Nazri Azrai .

Berasal dari Sarawak, Fazeera merupakan be_kas pramugari sebuah syarikat penerbangan antarabangsa.

Sementara itu di laman Faceb0ok milik Fizo, seorang pengguna akaun dengan nama Nolie Nujawa mended4hkan yang beliau merupakan be-kas guru Fazeera di SMK Matang Jaya.

Menurut beliau, Fazeera merupakan seorang pelajar yang pintar dan berminat dengan dunia pramugari sejak dari sekolah lagi.

Tambahnya lagi, walaupun berasal dari keluarga berada, Fazeera merupakan seorang yang sangat humble dan amat menghormati guru.

Wah, padanlah Fizo boleh jatuh cinta. Beauty with brain isteri nya. Untung Fizo. 

Untuk rek0d, Fizo atau nama sebenar Wan Hafizol Wan Omar, 36, pernah berkahwin dengan usahawan, Mawar Karim pada November 2013 namun berce-rai pada 10 Julai 2019.

 

 

 

 

Sumber:mstar