Tvlar vide0 tempah baju pengantin, Nana akhirnya jawab k4itan dengan Shuib

Penyanyi popular yang berstatus ibu tuggal, Siti Nordiana, 37, tidak mel4tah apabila netizen cuba meng4itkannya dengan pelawak, Shuib Sepahtu, 37 yang baru sahaja kehilagan isteri tercinta pada 9 Ogos yang lalu.

Bagaimanapun Siti Nordiana yang lebih mesra disapa Nana berkata, dia terkej.ut apabila video yang dik0ngsikan di aplikasi TikTok ketika berkunjung ke sebuah butik menjadi tu.lar, baru-baru ini.

“Sejujurnya, saya tidak tahu vide0 ini menjadi tu.lar. Sebenarnya, saya selalu pergi butik berkenaan untuk mengambil baju untuk persemb4han. Pereka fesyen di butik ini sudah biasa bekerjasama dengan saya.

“Namun, tidak s4ngka pula usiikan mengatakan saya mene.mpah baju kahwin menjadi tu.lar sehingga dik4itkan dengan Shuib.”

Nama Nana mula dik4itkan dengan suami kepada Allahya.rham Siti Sarah Raissuddin itu selepas satu vide0 diperc4yai milik pereka fesyen menunjukkan Nana datang ke butiknya untuk menem.pah baju terseb4r.

Malah, pemilik vide0 itu turut mend4kwa Nana datang ke butiknya untuk menem.pah baju perkahwinan.

Gara-gara vide0 berkenaan, wargamaya membuat speku.lasi Nana bakal mengakh1ri zaman solonya bersama Shuib.

Ini berikutan Shuib juga baru membuat pengak-uan sedang mengenali hati budi seseorang, pada majlis pelancaran tudung Loveta X Anzalna milik syarikat arw.ah isterinya, minggu lalu.

Malah, Shuib mende.dahkan ibunya sudah memberikan lampu hijau dan menyar4nkan membuka pintu hati mengenali wanita.

Shuib mendirikan rumah tangga dengan arw4h Siti Sarah pada 2011 dan dikurniakan empat cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang kini berusia lima bulan.

Manakala Nana pula mendirikan rumah tangga pelakon Allahy4rham Faizal Yusof pada April 2006, namun, bercer.ai pada September 2009 dan dikurni4kan seorang cahaya mata lelaki, Mohd Rayyan Nakhaie, 14.

 

 

Sumber:UtamaDaily