“Assalamualaikum.. bismillah”- Wan Sharmila resp0n isu video ‘0uting’ dengan anak Shuib

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama Wan Sharmila dikaitkan dengan Shuib berikutan tersebarnya satu video tentang anak pelawak itu yang memeluk wanita persis dirinya.

Walaupun telah men4fikan, sekali lagi nama Sharmila atau nama manjanya Lala kembali ‘panas’ selepas dia dilihat keluar bersama anak kecil itu sambil ditemani ibu tiri Shuib. 

Netizen mula berteka-teki adakah memang ada sesuatu yang terjadi diantara pelakon manis ini bersama Shuib.

Tidak lama berdiam, Wan Sharmila dalam satu hantaran terbaru di Instagramnya akhirnya tampil menjelaskan punca pertemuan antara dia bersama Dekta.

Assalamualaikum.. bismillah..good morning. Aunty Lala pun nak cakap thank you to Talita atas hadiah tudung @Lovetahq..and sudi kawan dengan aunty Lala. Semoga Talita menjadi anak yang membanggakan.kedua ibubapa& keluarga. Kita sama dah takde Ibu. Always doakan untuk Ibu k. Hi Makder @suciuwais. Thank you coz sudi sponsor tudung @Lovetahq untuk Lala shooting #7harimencintaiku3. Success terus ya!

Ooo…sebab pass tudung rupanya. Tak lama lagi dapatlah kita tengok Wan Sharmila menggayakan tudung cantik dari @Lovetahq dalam drama popular ni. Mesti lagi bertambah ayu.

Tetapi, walaupun telah menjelaskan pertemuan nya dengan Dekta, nampaknya para peminat masih ingin melihat dramatis berusia 40 tahun ini untuk berjodohan dengan pelawak tersohor itu.

Macam anak dengan mak dah”

“ya Allah, seirasnya! Macam adik dengan kakak or anak dengan mak”

“Sharmila…Shahmira…semoga berjodohan..peminat Lala”

“love this moment . Semoga Lala akan jadi ibu terbaik buat Dekta”

Takpelah , masing-masing pun solo. Apa s4lahnya. Mana tau memang betul-betul berjodohan. Aminnn..hehe

 

 

 

Sumber: IG Wan Sharmila