Pertemuan dua mata Wan Sharmila dan Dekta direstui peminat

Baru-baru ini tvlar satu video mengenai seorang wanita yang memeluk anak perempuan Shuib iaitu Dekta yang tidak diketahui siapa orangnya.

Wajahnya cuma kelihatan dari sisi, dan ramai yang meneka wanita itu ialah pelakon cantik manis Wan Sharmila.

Namun begitu, Wan Sharmila men4fikan wanita di dalam video itu adalah dirinya malah dia juga terkejvt kerana mereka memang  kelihatan seiras.

Tutup hal video itu, kini satu lagi video dik0ngsi oleh pengendali Instagram Siti Sarah yang jelas menunjukkan Wan Sharmila meluangkan masa dengan anak perempuan tuggal pelawak popular itu.

Dalam video itu, kelihatan Wan Sharmila mesra minum bersama Dekta, jalan berpegangan tangan ,malah turut mebelikan buku buat Dekta, atau nama sebenarnya Dzahira Talita Zahra, 9 tahun.

Dekta yang ditemani Makder, iaitu neneknya, kemudian turut menghadiahkan pelakon umur 40 tahun itu dengan tudung jenama Loveta, tudung yang diusahakan oleh arwah ibunya, Siti Sarah.

Mereka berdua kemudiannya telah dilihat berpelukan sebelum berpis4h balik.

Melihat ke ruangan k0men, rata-rata suka melihat perkembangan p0sitif kedua mereka.

Syukur, suka tengok Lala ni memang baik. Nampak keikhlasan hati dia. Jelas suka sangat Dekta dapat jumpa Auntie Lala. Budak kecil ni hatinye bersih dan suci, tak pandai nak sorok-sorok. Kalau dia suka memang jelas dia tunjuk.” tulis seorang netizen.

Antara lain k0men:

Happy sangat tengok dia”

“Hat ni netizen sokong”

“Kalau jadi mami Dekta betul-betul kan best”

“Ini kalau nak buat bini ramai setuju”

Korang rasa macam mana ..sesuai ke tidak? Heheh

 

 

 

 

 

 

Sumber: IG Siti Sarah