Ziana Zain ded4h 4 tahun der1ta s4kit hingga rujuk ke IJN

“Since (sejak) 2018 dah mula rase ada sesuatu yang tak kena dengan diri ini. Perut cepat rasa tak selesa, angin dalam badan yang menyebabkan kesuka-ran bernafas dan sus-ah untuk tidur malam,” tulis penyanyi terkenal Ziana Zain dalam satu hantaran di Instagramnya.

Tidak lagi mahu bertangguh dan membiarkan masa-lah semakin melarat, penyanyi Kemelut Di Muara Kasih akhirnya memilih untuk mendapatkan raw-atan daripada pakar.

Penyanyi itu juga menga-kui dia hinggakan pernah ke berkunjung ke Institut Jantung Negara (IJN) untuk membuat pemer-iksaan lanjut berikutan masa-lah kesi-hatan yang dialami.

“Hinggakan ada satu hari terpaksa pergi ke IJN untuk pemer-iksaan jantung. Semua ini banyak menganggu urusan harian dan kerja”- tulis penyanyi itu lagi.

Rupa-rupanya s4kit yang ditang-gung pelakon filem Maria Mariana itu ialah mas4lah gastrik sehingga adakalanya menggangu jadual pekerjaan dan aktiviti hariannya.

“Setelah membuat beberapa pemer-iksaan rupa-rupanya ada mas4lah gastrik. Hopefully (harapnya) dengan raw-atan yang diberikan oleh @dr.mustafamt, kesi-hatan akan kembali normal dan dapat meneruskan kerja tanpa sebarang mas4lah,” katanya lagi.

Menjengah ruangan k0men, rata-rata peminat dan rakan artis menitipkan doa yang baik-baik buat Ziana agar terus diberikan kesi-hatan berpanjangan.

“Semoga kak Diva ZZ diberikan kesi-hatan berpanjangan dan boleh melakukan ibadah di bulan Ramadan ini seperti biasa.

“Cepat se-mbuh kak Ziana. Moga akak terus kuat. Jaga diri. Kami doakan yang terbaik buat akak,” tulis peminat.

Sumber:Kosmo