Mahligai 19 tahun Ellie Suriaty – Azri Iskandar musnah

Pasangan pelakon Azri Iskandar dan Ellie Suriaty Omar sudah tidak lagi bergelar suami isteri apabila mereka s4h bercerai di Mahk-amah Rendah Syariah Gombak Timur (Keramat), Kuala Lumpur pada Selasa.

Menurut Ellie, 52, keputusan untuk berpis-ah itu terjadi kerana mereka sudah tiada lagi persefahaman selepas 19 tahun melayari bahtera perkahwinan.

“Ini adalah suatu keputusan yang sukar untuk saya buat. Tetapi, saya sudah memikirkannya masak-masak dan akhirnya, ia perlu dilakukan.

“Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Azri untuk segala saat-saat indah, kenangan manis serta pengalaman hidup yang kami lalui bersama sebagai suami isteri.

Menurut pelakon wanita itu lagi,bekas suaminya itu seorang bapa yang baik dan cukup menyayangi anak-anaknya dan berharap semua pihak mendoakan kebaikan buat mereka.

Untuk rekod, Azri Iskandar, 54, dan Ellie Suriaty mendirikan rumahtangga pada tahun 2003 dan dikurniakan tiga cahayamata iaitu Azrell, Nur Azreen, dan Nur Aliah.

Sepanjang hidup bersama, pasangan ini jarang berdepan sebarang k0ntroversi mengenai rumahtangga mereka kecuali baru-baru ini Azri Iskandar meng4ku yang dia meng4mbil sunt1kan vaksin secara senyap tanpa pengetahuan isterinya atas tunt-utan kerja.

Tidak lama selepas itu Ellie yang pernah mer4gui keberkesanan vaksin turut megambil sun-tikan vaksin bagi menghormati permintaan suaminya.

Sumber:mst4r