Laila diratah saudara sendiri seawal usia 9 tahun!

Semalam kita digemparkan dengan peng4kuan pelakon brrbakat,Puteri Balqis atau Aqish bagaimana dia telah menghadapi sexval ab.use oleh bapa kandungnya seawal usia 5 tahun.

Kisah Aqish ini bukanlah kisah yang terpencil. Sebenarnya ramai lagi yang menerima nasib lebih kurang sama seperti Aqish.

Berikut min k0ngsikan peng4kuan dari seorang magsa bernama Laila(bukan nama sebenar) yang sudi berk0ngsi kisah gelapnya satu masa dulu.

Sudah lama Laila meluahkan perasaannya pada DTK, tapi pihak DTK merasakan masa belum sesuai untuk diceritakan.

Apapun, terima kasih DTK ucapkan kepada Laila yang sudi berkogsi cerita. Bukan senang seseorang itu ingin berkogsi masa silamnya apatah lagi meluahkan.

Sama-sama kita berdoa sem0ga perkara yang sama tidak terjadi kepada zuriat kita.

Buat Laila, DTK doakan semoga Laila dan keluarga sentiasa dalam lindungan Allah SWT.
________________________________

Sorry aku tak tau nk ckp mcm mana.. aku tak tau kenapa aku pilih DTK untuk luah semua ni.

Aku tak pernah cerita kat sesiapa, tapi aku pilih cerita kat DTK.. mungkin satu hari nanti DTK boleh ceritakan kisah aku bersama pembaca.

Aku dari kecik sentiasa rasa hidup aku rasa tak guna, sebab tu bila aku sekolah menengah aku kawan dengan budak budak nakal. Padahal masa aku sekolah rendah darjah 6 aku pindah sekolah XXXX, aku selalu score & dapat keputusan yang sangat baik.

Aku juga pernah ada cinta monyet dengan seorang yang namanya Yasin..Dia budak baik, tapi aku tinggalkan dia, sampailah tingkatan 2 walaupun aku kawan dgn budak nak.al, Yasin tetap nak dengan aku gak, bagi surat n macam-macam tapi aku tetap tak nak dengan dia.

Kenapa aku jadi macam tu.? Sebab aku rasa aku tak suci. Aku pernah kena r0gol berkali-kali masa aku darjah 3 sampai aku tingkatan 4.

Orang yang aku maksudkan ni adalah abang sepupu aku sndiri. Dia lebih tua setahun dari aku. Biarlah aku gelar dia sebagai Farhan.

Masa awal tu, Farhan cuma berani buat s3xual h4rresment saja, tapi mungkin dia tengok aku tak mel4wan, jadi dia semakin berani.

Secara ringkasnya Farhan ni Mak aku bela dari kecik lagi. Jadi jangan peliklah kalau dia ada akses nak keluar masuk rumah aku bila-bila dia suka.

Kalau depan orang, dia memang tak pernah bertegur sapa dengan aku kecuali hal penting je. Tunjuk baiklah konon, tapi di belakang, dialah manusia bernaf.su binatang.

Pantang ada peluang,bila balik dari sekolah, dia akan tunggu belakang pintu bilik aku & r0gol aku. Aku bodoh betul masa ni.

Aku terlalu kecik waktu tu untuk aku faham semua perkara ni dan bila semakin remaja, aku sedar aku ni tak suci macam kawan-kawan perempuan yang lain.

Lagi sedih masa sekolah menengah, Farhan dengan kawan-kawan dia tergamak panggil aku “b0hsia”.

Sedangkan dia sendiri tau, apa pvnca aku bercampur dengan budak-budak n4kal. Apa punca aku member0ntak.

Aku tak salahkan Mak dan Abah, diorang sibuk cari rezeki. Jadi, setiap kali aku ‘kena’ dengan Farhan, aku takut nak mengad-u pada mak dan abah.

Jadi yang aku cuma boleh buat, keluar rumah, merayau dan berkawan dengan budak-budak n4kal. Senang kata, aku member0ntak sebenarnya. Lagipun, siapa yang nak percaya cerita budak n4kal macam aku ni?

Bukan sekejap aku jadi magsa Farhan. Perkara ni berlanjutan sampai aku tingkatan 4, baru aku ada keberanian untuk lawan Farhan.

Macam biasalah, satu hari tu, Farhan dah standby nak buat aku, aku pun apa lagi, aku tumbuk dan ug.ut dia. Aku tekad melawan kali ni. Aku cakap kalau dia berani sentuh aku, aku akan sebarkan kegiatan dia. Sejak tu Farhan dah tak berani ‘usik’ aku lagi.

Walaupun dah berpuluh tahun perkara ni berlalu,dan tak ada siapa pun ahli keluarga yang tau, malahan tak ada yang perasan aku jarang bercakap dgn Farhan.

Farhan ada juga minta maaf, dah menyesal agaknya, tapi aku memang tak boleh maafkan dia.

Dia la pvnca aku benci sek0lah. Dialah pvnca orang pandang ser0ng pada aku.

Walaupun di sekolah aku digelar b0hsia, aku tak pernah buat s3ks dengan sesiapa, aku takde ambil d4dah, est4cy, bahkan hisap rok0k pun aku tak pernah!

Aku cuma member0ntak sebab aku rasa aku betul-betul tak guna, aku k0tor!.

Memang aku ada cvri duit kawan kelas dulu, tapi bukan sebab aku takde duit, tapi cvri untuk suka-suka.

Aku sebenarnya cuba lari dari mas4lah, nak happy kan diri dengan cara aku. Tapi ramai yang tak faham dan judge aku .

Aku tak b0leh hadam apa yang jadi apa aku. Aku f0bia. Orang luar nampak aku kuat, tapi aku sangat-sangat r4puh sebenarnya .

Aku b3nci zaman sekolah. Kalau boleh aku tak nak kenang apa-apa.

Asbab dari aku n4kal dulu, aku dah terima pemb4lasan.

Hidup aku jadi tak tentu arah, aku dah kahwin, tapi brcer4i. Aku survived seorang diri besarkan anak-anak aku.

Mungkin ini yang dikatakan karma atas d0sa-d0sa yang aku buat dulu.

Farhan? Dia dah kahwin juga dan ada seorang anak perempuan. Tapi anak dia anak istimewa. Aku tak berani nak cakap adakah itu karma buat dia.

Aku baik dengan isteri dan anak Farhan. Sebab diaorang tak bers4lah. Cuma Farhan la. Aku masih tak dapat maafkan sampai sekarang apa yang dia buat pada aku. Biarlah masa dan keadaan yang menentukan.

______________________________________

Sebak bila min membaca lu4han hati Laila. Entah berapa ramai lagi anak gadis di luar sana yang menjadi magsa kerak-usan d4rah daging sendiri tetapi tidak berani untuk tampil kehadapan.

Yang lebih tr4gis, bila si pelaku masih bermaharajalela di luar sana tanpa mendapat sebarang hukvman.

Buat Farhan, mugkin kamu selamat di dunia, tapi tidak semasa di akhir nanti.
Ingat, kamu akan dipertanggungjawabkan atas segala apa yang kamu lakukan!

Dan buat para ibubapa, simpanlah sedikit keraguan walaupun pada saudara sendiri. Air yang tenang jangan disangka tiada buaya.

Jangan dah terhantuk, baru terngadah.

Penulisan di atas adalah seperti yang diceritakan oleh magsa kepada pihak DTK dan telah mendapat kebenaran untuk disiarkan. Sekiranya terdapat persamaan nama dan cerita, ia adalah kebetulan.