Tokti batal persembahan, Aafiyah masuk h0spital

Mal4ng tidak berbau. Itulah yang terjadi kepada anak sulung penyanyi tersohor negara Datuk Seri Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah Khalid yang terjatvh ketika bermain skuter sehingga terpaksa dikej4rkan ke sebuah h0spital.

Aafiyah mengalami keceder4an bahagian tangan dan muka turut menerima beberapa jahitan pada bahagian dagu.

Kejadian tersebut dimaklumkan Siti ketika memohon maaf kepada penganjur sebuah acara apabila terpaksa membat4lkan kemunculannya pada malam ini.

“Malag tidak berbau. Anak ibu jatvh skuter. Kena masuk OT (dewan bedah). Doakan semoga Allah SWT permudahkan urusan.

“Minta maaf kepada pelanggan kerana saya terpaksa membatalkan persembahan pada saat akhir disebabkan kemalagan yang menimpa anak saya,” katanya dalam Insta Story, sebentar tadi.

Siti turut berkongsi gambar bahagian tangan kanan Aafiyah, 5, yang berbalut.

Menerusi hantaran lain, penyanyi Biarlah Rahsia itu turut menzahirkan ucapan terima kasih kepada Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah yang mencemar duli bertanyakan khabar anaknya.

“Menjunjung kasih KDYMM Tuanku Permaisuri Agong yang bertanya khabar dan mendoakan kesembuhan Aafiyah.

“Terima kasih juga buat semua yang doakan kesih4tan Aafiyah. Insya-Allah, Aafiyah cepat sembuh dari kemalagan kecil ini,” tulisnya lagi.

Sementara itu, menurut pengurus Datuk Siti, Rozi Abdul Razak, insiden berkenaan berlaku di kediaman penyanyi itu sekitar petang tadi.

Katanya, Aafiyah terus dikej4rkan ke h0spital bagi mendapatkan raw4tan sebaik jatvh tersembam hingga mengakiibatkan kece.deraan pada dagunya.

Selain Aafiyah, rumah tangga Siti dengan Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa dikurniakan seorang putera, Muhammad Afwa, 2. 

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:K! Online