Biar sudah berusia 52 tahun, Madhuri Dixit kekal jelita

Suatu ketika dahulu Kajol telah mencipta fenomena apabila muncul kembali dalam filem Dilwale. Kajol telah berdampingan dengan aktor terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan.

Penampilan Kajol yang kini berusia 44 tahun, dalam filem ini begitu langsing sehingga menjadi buah mulut peminatnya. Malah, menu dietnya menjadi viral dan ramai wanita seluruh dunia cuba meniru menu yang telah diusahakan oleh heroin filem Kuch Kuch Hota Hai ini.

Kini, tiba giliran Madhuri Dixit pula. Malah lebih hebat lagi apabila melihat penampilan terbaharu Madhuri Dixit persis anak dara walaupun sudah mencapai usia 52 tahun pada 15 Mei yang lalu.

Membayangkan usianya dan susuk tubuhnya yang begitu langsing membuat ramai wanita yang makan hati. Harap-harap Madhuri sudi berkongsi menu dietnya kelak.

Menyaksikan foto terbaharu yang dikongsinya melalui lama media sosialnya umpama melihat gadis yang menjadi heroin filem Dil To Pagal Hai.

Madhuri Dixit mula mempertaruhkan kerjaya seni saat pertama kali berlakon dalam filem Abodh pada tahun 1984. Ketika itu usianya baru menjangkau 17 tahun.

Wanita yang sering melemparkan senyuman manis ini bukan sahaja berbakat dalam dunia lakonan malah begitu hebat di pentas tarian. Madhuri Dixit juga aktif sebagai juri dalam rancangan pencarian bakat menari Jhalak Dikhhla Jaa selama 4 musim.

 

 

Madhuri Dixit bersama suaminya.

Pada tahun 1999, Madhuri Dixit telah mengambul keputusan menamatkan zaman bujangnya dengan berkahwin dengan Dr. Sriram Madhav Nene, seorang doktor pakar bedah kardiovaskular.


Famili potret.

Pelakon filem Hum Aapke Hain Koun ini juga telah berpindah mengikut suaminya ke Amerika Syarikat dan melahirkan dua orang anak lelaki, Arin pada tahun 2003 dan Ryan pada tahun 2005.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

 

 

 

 

Sumber: nona