“Saya jumpa video itu dalam group Whatsapp dan cuma upl0ad semula sahaja. Suara itu bukan suara isteri saya”

“Video itu dihantar di dalam WhatsApp ‘group’, saya cuma upl0ad (muat naik) semula sahaja. Saya tidak ada kena mengena dengan video itu.

“Kereta yang dilaggar itu juga bukan kereta saya, dengan suara dalam video itu memang tak sama dengan suara isteri saya,” itu penjelasan sepasang suami isteri yang men4fikan bahawa mereka merupakan perakam video kemalagnan membabitkan seorang pemandu lori yang terkena ser4ngan jantung semasa memandu di kawasan berhampiran Kilang Daikin, dekat sini semalam.

Lelaki tersebut yang merupakan pemilik akaun TikTok @mubarakkhan1535 dalam sebuah video yang baru dimvatnaik malam ini berkata, dia hanya memvatnaik semula video berkenaan di akaun TikToknya selepas menerima video itu melalui aplikasi WhatsApp.

Sementara itu, isteri kepada lelaki berkenaan turut meminta maaf kepada keluarga pemandu lori terbabit serta meneg4skan bahawa dia tidak mer4kam video tersebut.

Terdahulu, tuvlar sebuah video berdurasi 48 saat memaparkan seorang wanita menvduh pemandu lori terbabit m4buk selepas melaggar beberapa buah kenderaan di lokasi.

Bagaimanapun salah seorang rakan magsa yang dikenali sebagai Siva menjelaskan rakannya itu terkena ser4ngan jantung dan sudah meniggal dunia.

Dalam pada itu pihak p0lis meges4hkan kejadian berkenaan dan meminta orang ramai agar tidak membuat sebarang spekul4si bagi mengh0rmati keluarga magsa.

 

 

Sumber: K0smo