Peluang hidup cuma 30%, Sonali Bendre kembali positif lepas jumpa psiki4tri

Lakonan mantap jelitawan Bollywood ini dalam salah satu filemnya, Hum Saath Saath Hain  bersama Salman Khan suatu ketika dulu masih menjadi sebutan sehingga kini.

 

Namun sebenarnya kekuatan sebenar yang dimiliki Sonali Bendre adalah dalam usahanya mela wan penya kit k4nser Tahap 4 yang dihidapinya.

Julai 2018  telah merupakan titik hitam  apabila dia disahkan menghidap k4nser dan dia dipujuk oleh suami tercinta, Goldie Behl untuk mendapatkan   rawatan di New York.

“Sebaik tiba di Kota New York, keesokan harinya kami terus berjumpa dengan doktor di sana.

Setelah membaca report tentang kesihatan saya, doktor mengesahkan saya adalah pesa kit kan ser tahap 4 dan hanya mempunyai 30 peratus sahaja peluang untuk hidup,” terang aktres yang berahsia tentang jenis pen yakit kan ser yang dihidapinya.

 

Sonali Bandre juga pada mulanya seakan-akan tidak mampu menerima ketentuan ini lebih-lebih lagi apabila ramai yang berkata “Mengapa anda mengidap penyakit ini sedangkan anda seorang yang sangat positif”.

Sonali Bendre yang  kecewa tentang tahap kesihatannya telah men yala hkan dirinya sendiri tatkala dia diagnosis penyakit yang menjadi pembun uh utama manusia ini.

Lanjutan itu  menyebabkan dia terpaksa berjumpa dengan Pakar Psiki4tri di New York.

 

Tetapi sebenarnya kan ser  Sonali dikatakan berpunca dari faktor keturunan atau virus.

Sonali menjelaskan  lagi sekiranya pemikiran menjadi punca atau penyembuh kanser, dia adalah orang yang paling kaya di dunia kerana kerjayanya berkisar tentang pemikiran.

 

Sonali Bandre tak malu menunjukkan parut rawatan penyakitnya

Setelah hampir enam bulan mendapatkan rawa tan di New York, Sonali pulang ke tanah airnya dengan membawa semangat baru. 

Dia kini sering mengemaskini akaun Instagramnya dan bercerita tentang perjalanannya mela wan kan ser.

Sikap optimis Sonali yang tidak mahu mengaku k4lah demi keluarga tercinta menyuntik inspirasi kepada wanita yang senasib dengan dirinya agar tidak cepat berputus asa.

 

Sumber: indiatoday
Foto: Instagram @iamsonalibendre

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

 

Sumber: Nona