Ibu kepada 4orang anak, kecantikan Adelia ,isteri Pasha (Ungu) tetap memukaau

Kecantikan asli yang dimiliki isteri vokalis kumpulan Ungu, Pasha sememangnya memuk4u. 

Mana tidaknya, walau sudah bergelar isteri dan ibu kepada empat orang anak namun pemilik nama Adelia Wilhelmina ini yang anggun berhijab… bagai tidak puas mata memandang!

Adelia, 30 tahun ini memutuuskan untuk berhijab sekitar tahun 2016.

Pernah bekerja sebagai pramugari bagaimana pun dia mengambil keputusan untuk berh3nti daripada kerjaya tersebut semata-mata mahu memberi sepenuh tumpuan menguruskan keluarga dan anak-anak. Untungnya kamu,Pasha!

Adelia dan Pasha bergelar suami isteri  pada 11 November 2011 dan dikurniakan empat cahaya mata c0mel iaitu Dewa Hikari Zaidan Ibrahim, Sakha Dyandra Sultan Yusuf, Aliyan Akhtar Raja Sulaiman dan Princess Kayla Mutiara Pasha.

Jangan tak tahu, Adelia juga akrab dengan anak-anak tirinya, iaitu anak hasil perkahwinan Pasha sebelumnya bersama bekas isteri, Okie Agustina.

Pasha yang kini aktif menceburi bidang p0litik Indonesia dan sibuk dengan jadual tugas sebagai Wakil Wali Kota Palu dilihat tetap meluangkan masa bersama keluarga. 

Kerana itu, Adelia meluahkan rasa syukur kerana dikurniakan insan bergelar suami yang sangat memahami dan penyayang. Kongsinya, “Mudah-mudahan Allah selalu melinduungi pernikahan kita. Tak terasa sudah masuk 9 tahun pernikahan. Cepat sangat waktu berputar.

Terima kasih sayang, jadi suami yang sabar, menerima aku apa adanya, tak bisa masak seperti isteri-isteri lain. Maaf belum bisa jadi isteri yang sempurna dan serba kekurangan.

Ada satu perkara yang tak pernah berubah dari suamiku dari hari pertama bertemu sampai hari ini iaitu perhatian dan kasih sayangnya dalam memperlakukan isterinya.”

 

 

Kredit: Instagram Adelia Pasha

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: n0na