Banjir: Semua artis dan kru diminta tiggalkan WTC serta-merta,siaran langsung ‘Anugerah Drama Sangat 2021’ dihentikan

Siaran langsung kemuncak Anugerah Drama Sangat 2021 (ADS 2021) yang diadakan di World Trade Centre (WTC), Kuala Lumpur pada malam Sabtu dihen.tikan serta merta berikutan keadaan cuaca yang tidak mengizinkan.

Menurut pihak pengurusan Media Prima, pena.ngguhan ini terp4ksa dibuat kerana berlaku bencana ba.njir di lokasi anugerah itu diadakan.

“Pihak pengurusan Media Prima mem0hon maaf diatas pen.angguhan Anugerah Drama Sangat 2021.

“Penan.gguhan ini diseb4bkan oleh benc.ana b4njir yang melanda World Trade Centre KL tempat anugerah ini berlangsung,” katanya.

Difahamkan semua artis dan kru produksi diminta meniggalkan WTC bagi mengel4kkan sebarang kejadian tidak diingini berlaku.

Pada malam kemuncak ADS 2021, hanya sembilan anugerah sempat diserahkan kepada pemenang dan masih berbaki lima anugerah yang mana anugerah-anugerah itu akan diumumkan dalam Melodi secara langsung pada hari Ahad (esok) pukul 12 tengah hari.

Rancangan anugerah tahunan ini dihoskan oleh pengacara terkenal Nabila Huda dan Ain Edruce. ADS2021 disiarkan secara langsung menerusi TV3 pukul 9 malam.

Antara penyanyi yang  sempat membuat persembahan pada malam itu ialah Datuk Seri Siti Nurhaliza, Noraniza Idris, Misha Omar, Hael Husaini, Cat Farish, Khai Bahar, Ariff Bahran, Sarah Suhairi dan Bunga.

 

 

Sumber:mst4r