Individu d4kwa FBI nikah kali kedua di Mekah

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama
bekas penyampai radio Hot FM, Faizal Ismail atau lebih terkenal dengan nama FBI terpalit dengan satu berita yang did4kwa telah bernikah untuk kali kedua.

Seperti yang dilap0rkan oleh portal hiburan BOOM!,pihaknya dikeju-tkan dengan penerimaan satu video yang mended4hkan peng4kuan seorang lelaki sebagai saksi pernikahan individu disebutnya sebagai Ustaz Faizal Ismail dengan wanita bernama Nor.

Video dikirim oleh pembaca itu menyaksikan individu dikenali sebagai Ustaz Zakaria Babad mengatakan pasangan itu telah dinikahkan di Mekah, Arab Saudi.

Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum, Alhamdulillah. Hari ini saya berada di Kota Mekah.

“Dan saya pernah menjadi saksi pernikahan antara Ustaz Faizal Ismail berserta akak Nor pada bulan Ramadan di Madinah,” jelas Ustaz Zakaria seperti dipetik dalam video tersebut.

Pengirim mend-akwa bahawa nama individu disebutkan itu merujuk kepada bekas penyampai radio p0pular itu.

Bagaimanapun FBI ketika dihubungi men4fikan berita tersebut.

“Saya tak kahwin pun,” jawabnya ringkas.

FBI atau Mohd Faizal Ismail, 46, sebelum ini telah berkahwin dengan Norazlina Ahmad Din, 46, dan dikurniakan lima cahaya mata.

Sebelum meniggalkan dunia penyiaran dan aktif dalam aktiviti dakwah, Faizal pernah meraih trofi Penyampai Radio Lelaki Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) sebanyak enam kali iaitu dari 2007 hingga 2012.

 

Sumber:Boom!