Sariyanti k0ngsi tip mengurat cara Jep Sepahtu

Jika dilihat di kaca televisyen, Jep Sepahtu dilihat seorag yang sangat kelakar dan tidak serius, namun hakikatnya Jep  seorang lelaki yang romantik dan tidak rumit.

Perkara itu dided4hkan sendiri oleh isteri Jep, iaitu pelakon Sari Yanti yang mengatakan kisah cinta mereka sama seperti orang lain tetapi menjadi istimewa apabila Jep bertanyakan satu soalan ini.

Menerusi story Instagram milik Sari Yanti, ramai yang bertanyakan beberapa soalan kepadanya dan salah satunya adalah bagaimana kisah dan jalan cerita percintaan mereka.

Menjawab kepada sesi Q&A di Instagram, Sari mengatakan pr0ses bercinta mereka lebih kurang sama dengan orang lain.

Malah Sari juga berkogsi sebelum mereka ke fasa seterusnya, Jep terlebih dahulu bertanyakan satu s0alan di mana bagi Sariyanti ia sangat beradab dan sopan.

Tidak cliche seperti sesetengah individu yang mahu melangkah ke fasa seterusnya, Sari berkata Jep hanya bertanyakan satu s0alan yang direct kepadanya tanpa sebarang ki4san.

“Tapi sebelum mula langkah kenal lagi rapat. Ditanya satu s0alan pembuka bicara yang beradab.

‘Sari dah ada boyfriend?’, direct je tanya. Gentleman.”, kogsi Sari kepada pengikutnya di Instagram.

Pada masa yang sama, Sari juga men4sihatkan untuk berkenalan dengan seseorang, tidak perlu menggunakan pantun atau bahasa kiasan. Tanya secara terus tanpa berselindug.

Katanya paling penting untuk mengenal seseorang dengan lebih mendalam, pastikan hati ikhlas dan berniat dengan betul. Dari situlah semuanya akan dipermudahkan dan s0alan yang biasa boleh menjadi istimewa.

Patutlah kehidupan rumah tangga pasangan ini selalu bahagia, rupanya perangai Jep Sepahtu yang berterus terang ini yang membuatkan Sari Yanti terpikat dengannya.

Semoga rumahtangga Sariyanti dan Jep Sepahtu berkekalan bahagia hingga ke akhir hayat.

 

 

 

 

 

 

 

Sumber:Mvrai