Lisa tayang wajah penuh Yunos Laith, k0men Siti Elizad pula jadi tumpuan peminat

Pelakon Datin Lisa Surihani akhirnya mended-ahkan wajah penuh anak ketiganya, Yunos Laith genap sebulan kelahiran putera nya itu.

Menerusi satu hantaran yang dimvat naik dalam Instagramnya, Lisa yang juga isteri kepada penyanyi, pengarah dan juga komposer, Datuk Yusry Abdul Halim itu berk0ngsi wajah Yunos yang sedang tidur sambil tersenyum untuk tatapan peminat.

Bismillah. Mengimbas semula sewaktu Yunos balik ke rumah dari h0spital dan rambutnya masih ada lagi. Pejam celik sudah sebulan anak Mommy (ibu). Lang (panggilan anak ketiga) ikut muka siapa ini?” tulis Lisa.

Menjengah dalam ruangan komen, perk0ngsian Lisa itu turut mendapat reaksi daripada beberapa rakan artis yang sama berk0ngsi kegembiraan melihat wajah comel Yusof.

“Masha-Allah. Tabrakallah,” tulis penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza.

Namun dalam banyak komen yang diberikan, yang paling menar1k perhatian ialah komen dari pelakon Siti Elizad yang langsung mendapat banyak respon dari para peminat.

Berkat hari Jumaat, mudah mudahan makbul doa peminat buat Siti Elizad! 

Pada 21 Jun lalu, Lisa terlebih dahulu telah mengumumkan nama anak ketiganya iaitu Yusof Laith selepas tujuh hari bayi tersebut dilahirkan.

Lisa dan Yusry mendirikan rumah tangga pada 2012 dan kini sudah dikurniakan tiga cahaya mata, Yahaira Leanne, 6 serta Yusof Leonne, 4, dan Yunos Laith, sebulan yang dilahirkan pada 15 Jun lalu.

 

 

 

 

Sumber:K0smo