Hoodie kedai bundle bawa benc4na

Pakaian bundle sememangnya mempunyai peminatnya tersendiri dan agak popular pada zaman sekarang.

Ini kerana sesorang boleh mendapatkan pakaian yang dihajati dengan harga yang murah lagi-lagi kalau brand yang ‘mahal’ dan ‘rare’.

Oleh itu tidak hairanlah , trend penjualan barang bundle sering didapati hampir di kesemua tempat di negara kita malah ada yang dijual  secara online.

Namun disebalik kisah-kisah menarik mengenai pakaian bundle ini, seorang gadis berkongsi pengalamannya yang berbeza selepas pulang dari membelinya.

Berkogsi kisah ini pada tahun lepas menerusi Twitter, gadis ini @Billiesya telah menceritakan kisah ser.am yang menimpa seorang rakannya selepas membeli sehelai hoodie dari sebuah kedai bundle di Raub Pahang.

Menurut wanita ini, Jaket berhud yang dibeli rakannnya itu memang cantik namun terdapat kesan seperti da.rah di tepi bahagian tengkuknya.

Seperti yang dijangkakan, kesan da.rah tersebut berjaya dicuci selepas mereka pulang kerumah malah rakannnya telahpun mengenakan jaket tersebut tanpa sebarang mas.alah.

Sehinggalah satu hari rakannya bmimpi satu perkara an.eh didatangi seseorang yang berkata “Aku nak barang aku”

Kejadian berkenaan berlanjutan selama seminggu.

Oleh kerana tidak mampu mena.hannya lagi,gadis berkenaan memberitahu ibunya sebelum si ibu bertin.dak membawa kawannya itu bertemu seorang ustaz.

Sewaktu bertemu dengan ustaz tersebut, perkara yang disoal rakannya adalah sama ada pernah terbeli barang-barang dari rakan atau dari sebarang kedai-kedai unik.

Mengikuti saranan ustaz mereka kemudian bertemu dengan pemilik kedai tersebut. Pemilik kedai bundle itu pada mmulanya agak keberatan memberitahu bagaimanapun terpaksa berterus terang memandangkan ustaz berkenan turut hadir bersemuka bersama.

Rakannya begitu terkejut sehingga mengalami kesu.karan tidur selepas mengetahui kisah mengenai pemilik asal jaket berkenaan, rakan Billiesya kemudiannya memulangkan baju berkenaan.

Dan selepas seminggu, baru rakannya benar-benar dapat tidur lena.

 

 

Sumber: Buzzk1ni