“Kepommmm suke…”

Sudah seminggu lebih berlalu, namun perkahwinann di antara Elly Mazlein dan pasangannya Muhamad Azlan masih lagi diperkatakan oleh n3tizen.

Rata-rata mereka sangat gembira melihat Elly sekarang yang telah bertemu jodoh setelah hampir 5 tahun bercer4i dengan bekas suami, Azmi pada tahun 2015.

Sungguhpun begitu, memandangkan perbezaan umur yang agak ketara,i.e.10 tahun di antara Elly dan suaminya, terdapat juga suara-suara svmbang yang mengatakan mereka berdua kelihatan seperti mama dan anak.

Bagi Elly, dia bersifat terbuka menerima pandangan orang luar dan tidak mahu cepat melatah atau ambil hati dengan kata-kata netizen di luar sana.

Ada yg cakap mcm mama & anak .. kepommmm suke

#JanganCepatAmbilHatiDenganKataKataOrang

 

Perkongsian Elly itu turut mendapat sokongan dari para peminat. Mereka menasihatkan Elly yang mesra dipanggil  Kak Lina supaya mengabaikan kata-kata yang tidak elok yang boleh memberikan aura n3gatif dalam rumah tangga mereka berdua. 

 Malah ada yangz berkongsi pengalaman berkahwin dengan pasangan lelaki yang lebih muda seperti Kak Lina.

@iamellymazlein , suami ai pun muda 10 tahun dari ai.. Kadang² orang cakap macam kakak dan adik.. Tapi ada ” Ai kesah !!”

Cikgu nampak matang… elok jerr. Kak lina take care lagi laa segak. Apa pun terus berbahagia hingga ke jannah. Amin.

Sama cantik..sama muda..lgsung x nmpk perbezaan tu.. @iamellymazlein semoga bahagia dan kekal ke jannah..aamiin

Ok lah anak dengan mama.. ank ikan emas lah rezeki maksud nya.. janji hlal .. mo cerita apa belakang cerita janji tambh muda lah kak kepom kiterrr sedut colagen anak lah katakn … i love kak kepom

Mama & anak pon xpa… asalkan tak ambik laki org. arrr gitchewww

Kredit b.panas

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DTK

Sumber: videoviral