Syamsul terus membisu isu kemelut rumahtangga bersama Puteri Sarah

Takde angin takde ribut, tiba-tina rumahtangga pelakon dan pengarah Syamsul Yusof, 36, dilaporkan berantakan.

Sehubungan itu, Syamsul memohon orang ramai mendoakan hubungan rumah tangganya dengan isteri, Puteri Sarah dalam keadaan baik.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof ketika dihubungi enggan mengulas lanjut apa yang terjadi dalam perkahwinan mereka.

Terdahulu, timbul d4kwaan Puteri Sarah dilihat muncul di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak, kelmarin, yang ditemani ibu mentuanya.

“Tak ada apa yang saya nak komen, ia hal peribadi. Hal yang personal dan harapnya dapatlah menghormati.

“No komen, ini hal peribadi. Tetapi, saya berharap peminat dapat mendoakan yang terbaik buat kami sekeluarga,” katanya.

Ditanya juga mengenai tindakan isterinya yang sudah tidak mengikuti Syamsul di Instagram, Syamsul tetap enggan beri sebarang ulasan.

Semalam dilaporkan kelibat Puteri Sarah yang berjubah dan bertudung hitam menarik perhatian orang ramai yang kebetulan berada di kawasan pejabat agama itu

Malah, Puteri Sarah bersama ibu mentuanya dikatakan masuk ke bahagian undang-undang keluarga meskipun tidak dapat dipastikan tujuan sebenar kehadirannya

Di Instagram Syamsul juga kali terakhir dia memuat naik foto bersama isteri dan anak-anak pada Mei lalu, manakala, foto bersama Puteri Sarah pula kali terakhir pada November tahun lalu.

Pasangan ini berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, 1.

 

 

 

 

 

Sumber:HM