Nabil kena ‘angin pasang’

Akhirnya terjawab! Kehila_ngan pelawak dan pengacara popular, Nabil Ahmad pada konsert minggu pertama program realiti Gegar Vaganza musim ketujuh (GV7) pada minggu lepas terungkai apabila Nabil sendiri memaklumkan yang dia menghi_dap angin pasang atau hernia sehingga tidak dapat mengacarakan program itu minggu lalu.

“Hidup ini ibarat laut. Ada masa surut ada masa pasang. Pada hari itu, pasang. Sebenarnya saya menghidap hern1a,” katanya sewaktu pembukaan konsert minggu kedua GV7 malam tadi.

Ketiadaan Nabil pada minggu pertama GV7 digantikan oleh Datuk AC Mizal.

Yang menariknya Datuk AC Mizal menggantikan Nabil kurang dari 24 jam sebelum konsert itu bersiaran secara langsung. Hebat!

Terdahulu, GV7 tetap diteruskan penyiarannya seperti dijadualkan walaupun tanpa kehadiran penonton susulan pelaksanaan Perin_tah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya mulai 14 Oktober hingga 27 Oktober ini.

GV7 yang diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) mengikut syarat Prosedur Oper4si Standard (SOP) yang ditetapkan kerajaan.

 

 

 

 

 

Sumber:BH