Kelopak mata bern4nah, Sarah Suhairi sambut tahun baru dengan mata satu

Penyanyi yang sedang mel0njak naik, Sarah Suhairi, 20, baru-baru ini ada memuat naik satu video boomerang menerusi laman Instagram miliknya dimana melihatkan sebelah matanya dalam keadaan berbalut.

Menjengah ke pada bahagian komen, ramai diantara pengikutnya risau dan bertanya kepada Sarah berhubung matanya itu. Malah, ada juga yang mendoakan kesem-buhan penyanyi lagu ‘Ny4wa dan Raga’ ini.

Seperti yang dimaklumkan, Sarah mengalami jagkitan kuman pada mata sebelah kanannya yang mungkin berpun-ca daripada solekan.

“Ketika pemeriksaan doktor, didapati ada benj0lan dalam kelopak mata kanan disebabkan kelenjar berminyak tersvmbat. Malah, na-nah yang ada di dalam kelopak mata itu perlu dibuang.

“Insya Allah, dalam tempoh satu ke dua minggu, doktor kata akan baik. Sekarang, saya perlu berehat seketika dan terima kasih kepada semua orang yang mendoakan saya,” katanya.

Terdahulu, menerusi perkongsian di Instagram yang dibuat Sarah mengenai kesa-kitan dialami itu, kebanyakan warganet mendoakan juara Big Stage musim pertama berkenaan segera sembuh.

Selain dari menyanyi, Sarah kini juga sudah mula mengembangkan bakat seninya dalam bidang pengacaraan sebagai hos program hiburan M Pop di TV3 sejak Oktober serta berjinak-jinak dalam bidang lak0nan.

 

 

 

 

Sumber:my4rtis