Perigatan Azlee Khairi kepada bek4s kek4sih

Beberapa minggu lalu, pelakon yang pernah mence tuskan fen0mena menerusi drama Love You Mr Arr0gant,Azlee Khairi ada memvat naik gambar berpimpin tangan bersama seorang wanita, sambil menyaksikan pemandangan matahari terben.am di dalam laman Instagramnya.

Dek kerana itu ada peminat yang menganggap Azlee sebagai ‘play.boy’ kerana begitu cepat menemui cinta baharu sebaik saja memut uskan hubugan dengan seorang ahli perniagaan.

Tanpa berselin dung, Azlee mende-dahkan, wanita dalam gambar berkenaan baru sahaja dikenalinya.

“Ada sebab saya memvat naik gambar berkenaan. Ini bukanlah semata-mata mahu menvnjuk saya sudah mempunyai kek4sih baharu. Secara kebetulan, gambar ini cantik, jadi saya teruja berk0ngsi dalam media s0sial. Saya merasakan p0sisi gambar ini sangat berseni.

“Selain itu, saya juga mahu memberitahu tidak lagi menja.linkan hubugan dengan seorang ahli perniagaan yang juga pengasas pr0duk k0smetik dikenali sebagai Aniss.

Ramai tidak tahu hubugan kami sudah berakhiir. Namun, apa yang tidak seronok, bek@s kek4sih masih memu.at naik entri seolah-olah kami bersama.

“Jadi, saya kogsi gambar berkenaan sebagai bukti hubugan kami sudah terle rai untuk mengela.kkan sa lah faham. Saya juga mohon jangan mengaitkan saya dengan pr0duk diusahakan,” katanya lagi.

Namun, Azlee berkata, dia tidak boleh mena.han taggapan netiizen sekiranya dianggap play.boy.

“Saya tak boleh ubah perseepsi orang. Saya pernah melalui kega.galan dalam berumah tangga. Namun, sebagai lelaki tentunya saya tidak pernah berhe.nti mencari pasangan yang serasi.

“Realiitinya, ada yang singgah dalam hidup bersifat seme.ntara dan menjadi pengaja.ran,” katanya.

Bagi Azlee, jangan mudah menja.tuhkan huku man apabila dilihat seseorang senang bertukar pasagan. Ia tidak semestinya jenis mudah ja.tuh cinta.

“Soal mudah jat.uh cinta sangat svbjektif. Jika mudah sangat jat.uh cinta, mungkin saya akan memiliki beberapa kek4sih dalam satu masa. Bagi saya, perasaan cinta itu normal. Saya juga manusia biasa, ada hati dan peras aan. Pastinya, tidak terle pas daripada perasaan jatvh cinta,” katanya.

Azlee atau nama sebenarnya, Azlee Khairi Zulah Hainee turut mena fikan, perce.raian bukanlah tiket perasaan cintanya pantas datang dan pergi.

“Saya berce.rai tiada kaitan dengan kehidupan saya yang dilalui. Saya pernah berumah tangga, cuma ga.gal mempertah ankannya. Tiada siapa berkahwin untuk berce.rai?

“Jadi, saya tak mampu mene.bak ketulusan hati seseorang yang menghampiri saya. Jujurnya, bukan mudah mahu mencari cinta sejati. Jadi, mungkin disebabkan itulah ada yang berang gapan cinta boleh datang dan pergi kerana belum menemui cinta sejati diinginkan,” katanya.

Bagi Azlee, dia tidak pernah seriik untuk membina kehidupan baharu bersama wanita yang disayangi.

“Awal dahulu, saya memang seriik dan takvt nak bercinta lagi, lebih lagi perkahwinan ga.gal diperta.hankan. Tetapi, rasanya biarlah ia berlalu pergi. Mungkin bek as isteri bukan yang terbaik untuk saya, begitulah juga sebaliknya.

“Saya mencari wanita yang boleh memahami dan difahami. Paling penting, hormat kerjaya yang diceburi,” katanya.

Dalam perkembagan lain, Azlee yang pernah meny epi daripada radar seni dan kembali aktif pada November, tahun 2019 itu ter.uja apabila dua drama lakonannya sedang disiarkan di kaca televisyen.

Selain drama Rahimah Tanpa Rahim yang disiarkan menerusi slot Akasia, TV3, satu lagi drama berjudul Hari Kita Jat.uh Cinta terbitan Zeel Production siaran Awes0me TV.

Drama Hari Kita Jat.uh Cinta buat kali pertama menggandingkan Azlee dengan Intan Ladyana. Turut berlakon, Oktovia Manrose, Gambit Saifullah, Mas Anizan dan ramai lagi.

 

 

 

 

Sumber:BH