Hannah Delisha dah nikah tahun lepas? Gambar Eleena Sui jadi bvkti

SELEPAS kontr0versi kon0nnya perkahwinan Hannah Delisha tidak direstvi ibu kandugnya, kini timbul pula cerita lain yang lebih mengejvtkan apabila pelakon itu didak-wa sudah berumahtagga dengan Imam Shah lebih setahun lalu.

Spekvlasi terbaharu itu mncul apabila ibu mentua Hannah iaitu Mariana Yati berkogsi beberapa gambar majlis perkahwinan anak dan menantunya di s0sial media termasuk f0to yang turut dihadiri pelakon dan model Eleena Sui.

Menerusi f0to berkenaan, Eleena yang dilihat memakai busana berwarna biru duduk diap1t antara Hannah dan suaminya, Imam Shah di atas pelamin.

Seperti yang dilap0rkan mStar, pada 19 Februari 2020 Eleena pernah berkogsi gambarnya dalam persalinan yang sama dan duduk di kerusi pelamin mir1p majlis pernikahan Hannah.

Menerusi gambar berkenaan Eleena kelihatan berbadan langsig, berbza dengan penampilan terbaharunya sejak awal Februari lalu yang sedang sa.rat mengandug anak pertama iaitu pada bulan ketika Hannah dan Imam Shah berkogsi foto pada 18 Februari dengan penampilan berpakaian nikah.

Jadi bilakah tarikh sebenar Hannah dan Imam menjadi suami isteri?

Sebelum ini nama Hannah Delisha kembali menjadi bvalan ramai selepas perkahwinan nya dengan Imam dida.kwa tidak mendapat restv ibunya. 

Ia berikutan setiap hntaran ibu Hannah di laman Instagram  sejak 23 Februari lalu  disertakan dengan tanda pagar #ibutidakrestv.

Berdasarkan  tandapagar itu,netizen kemudian membuat spekvlasi  perkahwinan Hannah dan suami tidak mendapat restu Noor Ashikin.

 

 

 

 

 

 

Sumber:mstar