Dalam usia 37 tahun, Linda Hashim tak t0lak rezeki

Selama hampir empat tahun melep4skan segala taw4ran lakonan untuk fokus kepada keluarga, pelakon Linda Hashim kini kembali berlakon dalam sebuah drama berjudul Rindu Yang Hilag.

Isteri kepada pelakon dan juga penyanyi, Beego itu memberitahu, dia terbuka hati untuk kembali berlakon memandangkan
anak-anak telah besar dan kadar bayaran yang ditawarkan juga agak lumayan.

“Banyak drama yang telah saya t0lak. Tetapi sejak akhir-akhir ini bayaran pun sudah mencecah lima angka, rasa macam men0lak rezeki pula apabila Allah SWT dah bagi.

“Orang lain sampai tak ada kerja nak bekerja. Memang rasa ral4t sangat t0lak rezeki Allah SWT,” ujarnya.

Menurut pelakon berusia 37 tahun itu, ketika men0lak beberapa taw4ran berlakon, dia mengakui berasa sed1h kerana tidak dapat masuk set penggambaran dan berjumpa dengan kawan-kawan lama demi memikirkan anak-anak yang masih kecil.

“Hampir empat tahun tak pegang skrip. Ma4f kepada produser-produser sebelum ini yang ada bertanya kepada saya, tetapi saya men0lak atas sebab fokus jaga anak-anak,” ujar Linda.

Kini, pemilik nama sebenarnya Nor Hazlinda Hashim itu bersedia untuk kembali ber4ksi di hadapan kamera dan akan membah4gikan masa sebaik-baiknya antara keluarga dan kerjaya.

Linda juga berterima kasih kepada mertua dan suami yang sangat memahami kerjanya.

Linda mendirikan rumah tangga bersama Beego atau nama sebenarnya Mohamad Aszerul Nizam Abdullah pada 8 Jun 2013 dan dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Jelita Clarissa, 6, Anggun Cassandra, 5 dan Indah Camelia, 2.

Sumber:K0smo