Netizen sel4r tukang masak dari Singapura gara-gara Khairul Aming

Selebriti media s0sial yang semakin p0pular, Khairul Amin Kamarulzaman, 29, atau lebih dikenali sebagai KhairulAming terus mendapat perh4tian netizen selepas seorang tukang masak terkenal dari Singapura membuat ciapan mengenai salah satu video masakan yang dimuatnaik oleh selebriti itu.

Melalui satu video masakan spaghetti carbonara yang dimuatnaik oleh KhairulAming di laman s0sial Instagramnya, rata-rata netizen  menumpag gembira atas pujian itu namun lain pula jadinya apabila terdapat sebahagian netizen yang tidak berpu4s hati apabila tukang masak dikenali sebagai Ghazalee Ibrahim itu menggelar KhairulAming dengan panggilan ‘Mr. What’s-Up-Guys’.

Mereka tidak berpuas hati kerana berpendapat sepatutnya Ghazalee memanggil nama KhairulAming daripada menggunakan slogan itu.

Menurut seorang netizen @Sultan_Sulai80 berkata, ia jadi lebih mudah sekiranya Ghazalee memanggil KhairulAming dengan nama sebenar.

Lant4ran dari ciapan itu, seorang netizen @relatedelegance pula berkata, KhairulAming tidak membuka restoran kelas pertama, dan rata-rata yang menonton resipinya adalah netizen.

“Walaupun dia masak dengan cara dia, kami (netizen) tidak kisah asalkan ia sedap untuk dimakan.

“Kami tidak kisah tentang alfredo ataupun carbonara, asalkan sedap, kami akan makan. Jika KhairulAming masak dengan cara yang s4lah, kami tidak hairan,” ciapnya di ruangan komen.

Sebahagian lain ciapan yang menegur tindakan Ghazalee

KhairulAming terkenal di media s0sial dengan video masakannya yang menarik malah artis ternama tanah air seperti Dato Sri Siti Nurhaliza dan Faizal Tahir turut menjadi sebahagian dari follower beliau.

 

 

 

 

 

Sumber:K0smo