Tasha Manshahar tak sagka Ibu dik0makan akib4t covid19

Tiada apa yang lebih menyed1hkan selain dari mengetahui ahli keluarga kini berdepn antara hidup dan m4ti.

Buat penyanyi Tasha Manshahar, sambvtan Aidilfitri nya tidak lagi indah selepas ibu bapanya dis4hkan positif Covid-19.

Tasha atau nama sebenarnya, Nur Nadia Natasha Mohd Manshahar, 29, yang berkogsi berita dvka tersebut dalam Instagramnya berkata, ibunya, Herina Wong Abdullah yang sedang dir4wat di Unit Raw4tan Rapi (ICU) H0spital Serdang terp4ksa dik0makan.

Sementara, bapanya, Mohd Manshahar kini berada dalam keadaan stabil dan menjalani temp0h kuar4ntin kendiri di kediaman mereka.

“Paru-paru mummy (ibu) ada jagkitan, paras oks1gen dalam badan pun tidak okey, jadi  d0ktor kena ‘tidurkan’ (dik0makan) dia dan masvkkan tiub untuk b4ntu pernafasan sehingga keadaan kembali stab1l.

“Kami pun tidak sagka sehingga jadi begini. Ketika dim4sukkan ke h0spital, dia nampak sih4t sahaja tetapi alhamdulillah ayah pula nampaknya semakin sih4t,” tulisnya dalam InstaStory.

Dalam pada itu, penyanyi yang pernah p0pular menerusi lagu Terima Kasih Cinta itu berterima kasih kepada semua pihak yang mend0akan kes1hatan ibu bapanya.

“Apa-apa pun kami sekeluarga yakin yang menyembvhkan itu Allah SWT. Mummy pun kuat semangat, saya percaya mummy boleh haruginya.

“Terima kasih untuk semua doa-doa kalian. Semoga Allah SWT memberi ganj4ran pahala besar kepada kalian,” katanya lagi.

 

 

Sumber: K0smo