Paras oksigen di tahap membimb4ngkan, Siti Sarah dimasukkan ke ICU

Pelawak Shuib menerusi satu hantaran status Instagram sebentar tadi memaklumkan isterinya, penyanyi Siti Sarah Raisuddin telah dimasukkan ke unit rawa-tan rapi (ICU) H0spital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), Cheras berikutan tahap oksigennya yang semakin tidak stabil akibat jagkitan Covid-19.

“Pagi tadi isteri saya telah dimasukkan ke ICU disebabkan oksigen yang tidak berapa stabil dan keadaan dia yang tidak berapa baik,” tulis Shuib.

Dalam pada itu, Shuib turut memohon keberkatan hari Jumaat untuk peminat dan orang ramai mendoakan kese-mbuhan buat isterinya yang sedang sar.at mengandug 7 bulan itu.

“Saya mohon di hari baik, hari Jumaat doakan Sarah dan anak dalam kandu-ngan. Semoga dipermudahkan urusan dan semoga Allah memberi kekua-tan untuk mereka. Semoga Allah merahmati kita semua,” tulis Shuib.

Petang Rabu, Sarah atau nama sebenarnya Siti Sarah Raisuddin, 37,  dikejrkan ke HUKM berikutan tahap oksigen yang semakin menurun.

Terdahulu, Sarah dan Shuib sekeluarga positif Covid-19 sejak 25 Julai lalu selepas pembantu rumah mereka dis4hkan positif wab4k maut tersebut.

Sarah dan Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad, berkahwin pada 2011, memiliki tiga cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6.

 

 

 

 

 

Sumber:K0smo